Feladatok:
- Meglévő ügyfélkör gondozása, kapcsolattartás
- Ügyfelek igényeinek folyamatos monitorozása, egyedi fejlesztési igények felmérése, ajánlatok készítése
- Új érdeklődök, potenciális ügyfelek megkereséseire való hatékony és gyors reagálás
- Ajánlatadás, szoftverbemutatók szervezése és lebonyolítása, szerződéskötés menedzselése
- Igényfelmérés, bevezetési folyamatok koordinációja
- A bevezetési folyamatok során történő tesztelésekben való részvétel
- Ügyfelek HR szakembereinek oktatása a szoftver használatára
Elvárások:
- Legalább 1-2 év tapasztalat szoftver tanácsadásban és HR affinitás, vagy legalább 2-3 év tapasztalat toborzásban és magasszintű IT affinitás
- Proaktív, ügyfél-szemléletű attitűd
- Kiemelkedő kommunikációs készségek
- Középfokú angol nyelvismeret
- Felsőfokú végzettség
Előny:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat szolgáltatói, vagy vállalati oldalon
- Az elvárásokban megfogalmazott minimum tapasztalatoknál több gyakorlat
Amit kínálunk:
- Alapbér és teljesítményarányos jutalékrendszer
- Rugalmas munkavégzés home office lehetőséggel
- Munkavégzéshez szükséges eszközök
- Támogató környezet és kollégák
Egyéb információk:
A munkavégzés jellegéből fakadóan alkalmazotti, vagy alvállalkozói jogviszony is lehetséges. Célunk a tudásban és személyiségben is legmegfelelőbb szakember megtalálása, így a kiválasztási folyamat feltehetően hosszabb lesz a megszokottnál.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].