Csatlakozz dinamikusan fejlődő csapatunkhoz, és légy részese egy induló vállalat felépítésének!
Feladatok / Tasks
-
A raktár mindennapi működésének irányítása és felügyelete angol és magyar nyelven
-
Raktári dolgozók munkájának szervezése, beosztások készítése és motiválása
-
Készletkezelési folyamatok felügyelete, készletek optimalizálása és nyomon követése
-
Beérkező és kimenő áruk átvétele, ellenőrzése és dokumentálása
-
Kapcsolattartás beszállítókkal, partnerekkel és az értékesítési osztállyal
-
Munka- és tűzvédelmi előírások betartatása, raktári rend fenntartása
-
Teljesítménymutatók figyelése, jelentések készítése a vezetőség számára
Amit nyújtunk / Offer
-
Multikulturális környezet
-
Többnyelvű munkavégzés
-
Pozícióhoz illeszkedő bérezés
-
Középfokú végzettség (logisztikai vagy műszaki végzettség előnyt jelent)
-
Legalább 3-5 év raktározási területen szerzett tapasztalat, ebből minimum 2 év vezetői tapasztalat
-
Kiváló szervezési és problémamegoldó készség
-
Magabiztos számítógépes ismeretek (MS Office, raktárkezelési rendszerek)
-
Jó kommunikációs készség és csapatvezetési képesség
-
Rugalmasság és önálló munkavégzés
-
Angol nyelvű munkavégzés vállalása
-
Felsőfokú végzettség
-
Tárgyalóképes angol nyelvtudás
-
Multinacionális cégnél szerzett tapasztalat