MIVEL FOGSZ FOGLALKOZNI?
- Készletgazdálkodás biztosítása, késztermékek leltározása, eltérések kezelése és dokumentálása.
- Számítógépes adatbevitel, írásbeli dokumentumok előállítása és szerkesztése.
- Dokumentumok, iratok kezelése, sokszorosítása és továbbítása.
- Támogatás nyújtása a raktári csapatnak raktározási és szállítmányozási feladatokban.
A POZÍCIÓ BETÖLTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES...
- Minimum alapfokú végzettség logisztikai tapasztalattal vagy középfokú végzettség.
- Minimum egy év releváns tapasztalat logisztikai adminisztrátor vagy készletgazdálkodási pozícióban vagy logisztika vagy raktározás területén.
- MS Excel erős felhasználói szintű ismerete.
- Középszintű angol nyelvtudás (főleg írásban használva).
- Pontos és megbízható munkavégzés, tanulásra való hajlandóság.
AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:
- Felsőfokú angol nyelvtudás.
AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁL SZÁMODRA:
- Versenyképes alapbér és pótlékok.
- Cafeteria.
- Bejárási támogatás.
- Élet és baleset biztosítás.
- Évente két alkalommal teljesítmény arányos bónusz.
- All You Can Move kártya.
- Kedvezményes étkezési lehetőség.
Munkavégzés helye: Göd 2025. februártól akár Vecsés
Munkaidő: 12 órás folyamatos műszak (3 nap nappal(6-18), 3 pihenő nap, 3 nap éjszaka(18-6))
Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissített magyar önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.