Skip to main content

RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR

MIVEL FOGSZ FOGLALKOZNI?

  • Készletgazdálkodás biztosítása, késztermékek leltározása, eltérések kezelése és dokumentálása.
  • Számítógépes adatbevitel, írásbeli dokumentumok előállítása és szerkesztése.
  • Dokumentumok, iratok kezelése, sokszorosítása és továbbítása.
  • Támogatás nyújtása a raktári csapatnak raktározási és szállítmányozási feladatokban.

 

A POZÍCIÓ BETÖLTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES...

  • Minimum alapfokú végzettség logisztikai tapasztalattal vagy középfokú végzettség.
  • Minimum egy év releváns tapasztalat logisztikai adminisztrátor vagy készletgazdálkodási pozícióban vagy logisztika vagy raktározás területén.
  • MS Excel erős felhasználói szintű ismerete.
  • Középszintű angol nyelvtudás (főleg írásban használva).
  • Pontos és megbízható munkavégzés, tanulásra való hajlandóság.

 

AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:

  • Felsőfokú angol nyelvtudás.

 

AMIT A PARTNERÜNK KÍNÁL SZÁMODRA:

  • Versenyképes alapbér és pótlékok.
  • Cafeteria.
  • Bejárási támogatás.
  • Élet és baleset biztosítás.
  • Évente két alkalommal teljesítmény arányos bónusz.
  • All You Can Move kártya.
  • Kedvezményes étkezési lehetőség.

 

Munkavégzés helye: Göd 2025. februártól akár Vecsés

 

Munkaidő: 12 órás folyamatos műszak (3 nap nappal(6-18), 3 pihenő nap, 3 nap éjszaka(18-6))

 

Amennyiben a hirdetés felkeltette az érdeklődésedet, jelentkezz frissített magyar önéletrajzod csatolásával az alábbi gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

RAKTÁRI ADMINISZTRÁTOR

Pest
Full time

Published on 21.11.2024

Share this job now