Ügyfelünk a világ egyik legnagyobb ingatlan-tanácsadó ügynöksége. A világszerte 100 országban megtalálható vállalat budapesti központjába keresünk munkatársat.
Feladatok:
- Gondoskodik az ingatlan üzemeltetéséről, felügyeli az FM szolgáltató alvállalkozó(k) tevékenységét.
- Biztosítja, hogy teljesüljenek a bérleti és kihasználtsági célok, mindent elkövet a legmagasabb kihasználtsági szint és behajtási arány fenntartása érdekében.
- Aktívan közreműködik a bérbeadási folyamatban.
- Összeállítja az OPEX és CAPEX költségvetést, és a pénzügyi osztállyal együttműködve előkészíti a költségvetés jóváhagyásához szükséges dokumentációt.
- Havi szinten elemzi a költségvetés terv-tény adatait, és jelenti az eltéréseket.
- Kimutatásokat készít a közvetlen vezető és az ügyfél képviselőjének részére havi, negyedéves és éves rendszerességgel.
- Gondoskodik a bérlők fizetési kötelezettségeinek teljesítéséről, a kintlévőségek kezeléséről a pénzügyi osztály segítségével.
- Ellenőrzi a bérleti szerződés összes fedezetének rendelkezésre állását és érvényességét (biztosítás, bankgarancia, letét, stb.).
- Elkészíti az éves üzemeltetési díj elszámolást, és tájékoztatja róla a bérlőket.
- Előkészíti az indexálást.
- A bérlők kötelezettségszegése esetén megoldásokat, büntetéseket javasol, és kommunikál az érintettekkel.
- Képviseli a Vállalatot a tulajdonos felé az ingatlanokkal kapcsolatos ügyekben.
- Jó kapcsolatot tart a bérlőkkel és az ingatlan tulajdonosai által kinevezett vagyonkezelőkkel.
- Részt vesz a bérlői kiépítésekhez kapcsolódó kooperációkon.
- Felelős a bérleményi birtokbaadások és visszavételek lebonyolításáért és azok teljes dokumentálásáért.
- Kezeli a bérlők üzemeltetési kézikönyveit, az ingatlan házirendjeit és egyéb dokumentumokat.
- Felügyeli az ingatlanok karbantartását a Facility Manager segítségével.
- Kiírja az alvállalkozók tendereit, és részt vesz a szerződéskötési tárgyalásokon.
- Kapcsolatot tart a fő szolgáltatókkal a teljesítményük folyamatos javítása érdekében.
- Javaslatokat tesz az ingatlan, valamint annak szolgáltatásainak fejlesztésére.
- Kapcsolatot tart a hatóságokkal, jogászokkal és egyéb harmadik féllel.
- Ellenőrzi az egészségügyi és biztonsági előírásoknak való megfelelést.
- A Vállalat és az ingatlanok adatvédelmi irányelvei szerint jár el.
- A Vállalat fenntarthatósági irányelveinek megfelelően végzi tevékenységét.
Requirements:
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Legalább 3-4 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
- Releváns műszaki, jogi, munkabiztonsági és pénzügyi ismeretek és tapasztalat
- Magabiztos MS Office ismeret
- Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
- Dinamikus, tettrekész személyiség
Benefits:
- Versenyképes fizetés
- Stabil vállalati háttér
- Rendkívül igényes munkakörnyezet
- Barátságos, vidám, professzionális csapat
- Hosszú távú munkalehetőség
- Szakmai fejlődési- és karrierlehetőség