Skip to main content

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

Feladatok:

  • Utánvét elszámolások lebonyolítása, adminisztrációja
  • Számlázás
  • Házi pénztár kezelése, adminisztrációja
  • A társaság pénzügyi folyamatainak támogatása
  • A társaság könyvelési adminisztrációjának támogatása
  • Helyettesítés esetén a recepciós feladatok ellátása

Ideális jelölt vagy, ha:

  • Középfokú végzettséggel rendelkezel (terület nem számít)
  • Rendelkezel 1-3 év szakmai tapasztalattal adminisztratív munkakörben pénzügyi területen
  • Alapfokon beszélsz németül vagy angolul
  • Szeretsz kapcsolatot tartani az ügyfelekkel
  • Nyitott vagy a tudásod bővítésére, új tapasztalatok megszerzésére
  • Alkalmas vagy önállóan, megbízhatóan dolgozni
  • A pontosság és precizitás jellemzi munkádat

Amit kínálnak Neked:

  • Piaci átlagon felüli juttatási csomag (cafetéria, 100% munkába járási támogatás)
  • Nyugodt és harmonikus munkakörnyezet, Work-Life balance
  • Stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség
  • Home Office lehetőség
  • Számos fejlődési lehetőség (nyelvtanulás, tanfolyamok)

Munkavégzés pontos helye:

  • Biatorbágy (A Premier Outlet közelében, autóval és tömegközlekedéssel is elérhető)

Munkaidő:

  • Rugalmas munkaidő, Home Office lehetőséggel

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésedet, és szeretnél egy dinamikus csapat tagja lenni, küldd el számunkra lehetőleg fényképes magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

Pest
Full time

Published on 22.11.2024

Share this job now