Feladatok:
- Utánvét elszámolások lebonyolítása, adminisztrációja
- Számlázás
- Házi pénztár kezelése, adminisztrációja
- A társaság pénzügyi folyamatainak támogatása
- A társaság könyvelési adminisztrációjának támogatása
- Helyettesítés esetén a recepciós feladatok ellátása
Ideális jelölt vagy, ha:
- Középfokú végzettséggel rendelkezel (terület nem számít)
- Rendelkezel 1-3 év szakmai tapasztalattal adminisztratív munkakörben pénzügyi területen
- Alapfokon beszélsz németül vagy angolul
- Szeretsz kapcsolatot tartani az ügyfelekkel
- Nyitott vagy a tudásod bővítésére, új tapasztalatok megszerzésére
- Alkalmas vagy önállóan, megbízhatóan dolgozni
- A pontosság és precizitás jellemzi munkádat
Amit kínálnak Neked:
- Piaci átlagon felüli juttatási csomag (cafetéria, 100% munkába járási támogatás)
- Nyugodt és harmonikus munkakörnyezet, Work-Life balance
- Stabil vállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség
- Home Office lehetőség
- Számos fejlődési lehetőség (nyelvtanulás, tanfolyamok)
Munkavégzés pontos helye:
- Biatorbágy (A Premier Outlet közelében, autóval és tömegközlekedéssel is elérhető)
Munkaidő:
- Rugalmas munkaidő, Home Office lehetőséggel
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésedet, és szeretnél egy dinamikus csapat tagja lenni, küldd el számunkra lehetőleg fényképes magyar nyelvű önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.