Skip to main content

Payroll Lead Expert

Nemzetközi partnerünkhöz keresünk Payroll Lead Expert kollégát, Budapesti munkavégzésre.A leendő Payroll Lead Expert feladata a külsős bérszámfejtési partner bevonásával működtetett, teljeskörű (end-to-end) bérszámfejtési folyamat menedzselése a felelősségi körébe tartozó vállalatok tekintetében.
Milyen feladatok várnak rád:

  • Teljeskörű bérszámfejtési folyamat-koordináció:
  • Felelős a - Payroll Operation Specialisták tevékenységének felügyeletén keresztül (a feladat magában foglalja a feladatok kiosztását/ellenőrzését/jóváhagyását, prioritások meghatározását) - a teljeskörű folyamat menedzselésért kiemelten:
  • havi bérzárási folyamat (bérszámfejtési naptár szerint tevékenységek), TB ügyintézéshez kapcsolódó folyamatok kontrollja, hóközi kifizetések kezelése, be/kilépők munkatársak folyamatának menedzselése, auditok kezelése.
  • Felelős a fenti folyamatok dokumentált működtetéséért (belső folyamat-leírások/utasítások formájában)

Szabálykövetés, határidők betartása:

  • Felelős a bérszámfejtési folyamathoz kapcsolódóan a
    törvényi megfelelés biztosításáért valamint a bérszámfejtési határidők betartatásáért beleértve az aktuális bérszámfejtési naptárban rögzített
    határidőket, illetve a munkavállalói igények/kérdések kezeléséhez kapcsolódó válaszadási határidőket.

Ügyfelek: kapcsolattartás, kommunikáció

  • Elsődleges kapcsolattartó az ügyfél cégek P&O/HR kapcsolattartói, valamint az egyéb központi funkció felelősei (pl. Számvitel, Adóosztály) irányába a bérszámfejtési szolgáltatáshoz és folyamatokhoz kapcsolódó kérdésekben. Kiemelten az ügyfél igények kezelése (pl.: bérelemkódok létrehozása, payroll naptárat érintő változtatási igények etc.), folyamat-változások egyeztetése (pl.: főkönyvet érintő ügyek esetén), munkatársi/vezetői kommunikáció

Vendor management:

  • Kiemelt kapcsolattartó a bérszámfejtési szolgáltató irányába. Felelős a szolgáltató teljesítményének monitorozásáért (a szolgáltatás folyamatos fejlesztéséért) .

A sikeres jelentkezéshez az alábbiakra van szükség:

  • Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
  • Bérszámfejtői és TB ügyintézői területen szerzett 6-8 éves szakmai tapasztalat
  • Microsoft Office alkalmazások haladó szintű ismerete (kiemelten Microsoft Excel)
  • SAP HR /Workday rendszer használatában szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Vezetői pozícióban szerzett releváns tapasztalat előnyt jelent

Amit partnerünk kínál:

  • Modern nemzetközi környezet, diverzitás
  • Hosszú távú munkalehetőség, heti 40 órás munkavégzés
  • Versenyképes juttatási csomag, cafeteria és teljesítményértékelés
  • Egészségbiztosítás
  • Céges laptop és mobiltelefon
  • Irodai masszázs
  • Szakmai továbbképzések és online felületen elérhető képzések
  • Részt vehetsz önkéntes és fenntarthatósági kezdeményezésekben is
  • Home office és rugalmas munkavégzés


Amennyiben a leírás felkeltette az érdeklődésedet bátran jelentkezz és rövidesen felvesszük Veled a kapcsolatot! 


 

Payroll Lead Expert

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 23.12.2024

Share this job now