Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Ügyfelünk a bér- és munkaügy, valamint a humánerőforrás-gazdálkodás szakértője. Több, mint 30 éves szakmai tapasztalattal, több mint 300 munkatárssal, országos hálózattal rendelkezik, több mint 4000 vállalatot, és több mint egymillió hazai munkavállalót nevezhet meg referenciaként.

  • szerződésnyilvántartó rendszer kezelése
  • új szerződéskötésekkel/szolgáltatás bővítésekkel kapcsolatos ügyintézés
  • a partnerektől beérkező adatváltozások kezelése, kapcsolattartás
  • az ügyfelek számlázási és adminisztratív igényeinek fogadása
  • társszervezetek támogatása teljesítési igazolások menedzselésében
  • CRM rendszer projektben való aktív részvétel

Elvárások / Requirements

  • legalább 2 év irodai adminisztrációs/ügyviteli tapasztalat
  • Microsoft Office eszközök alapos ismerete
  • feladatkezelő rendszerekben való jártasság
  • pontosság, precizitás
  • IT affinitás
  • analitikus szemlélet
  • angol nyelvtudás előny, de nem elvárás

Amit nyújtunk / Benefits

  • versenyképes fizetés
  • Cafeteria
  • éves bónusz
  • bérlettámogatás
  • home office lehetőség
  • szakmai fejlődési lehetőség
  • családbarát munkahely

Randstad Hungária Kft. logó