Skip to main content

Pozíció leírása / Job description

Partnerünk a hazánkban több mint harminc éve meghatározó szerepet tölt be a közúti személyszállítás piacán. A vállalat széles körű szolgáltatásokat nyújt, beleértve a személyre szabott utazási csomagokat, csoportos túrákat, üzleti utazások és munkaerőszállítás szervezését. Céljuk, hogy a legmagasabb szintű ügyfél-elégedettséget érjék el, folyamatosan bővítve kínálatukat és fejlesztve szolgáltatásaikat.

  • Kiépíti és üzemelteti a régiós terület folyamatait
  • Aktívan részt vesz  az új munkák indulásához szükséges személyi és tárgyi feltételek megteremtésében
  • Intézi a szükséges hatósági engedélyeket
  • Részt vesz az új járművek beszerzésében
  • Meghatározza a kezdéshez szükséges stratégiát
  • Feladatköröket rendel a munkavállalókhoz
  • Kialakítja a kommunikációs csatornákat az információk gyors és pontos áramlásához
  • Meghatározza és a cégvezetéssel egyezteti az eszközszükségletet és a beszerzéseket
  • Döntéselőkészítő anyagokat készít a cégvezető számára
  • Intézi a buszbérlésekkel kapcsolatos tárgyalásokat
  • A flotta felügyelő minél hatékonyabb munkájához elvégzi az előkészítő feladatokat
  • Globálisan és részleteiben is látja és tisztában van a szolgáltatás megkezdéséhez szükséges valamennyi részfeladattal, dokumentumbeszerzési kötelezettséggel
  • Hatékonysági igény esetén kezdeményezi a működés megváltoztatását, tervez, érintettekkel átbeszéli, döntést bevezeti
  • Heti - havi vezetői értekezleten részt vesz - adatot szolgáltat a pénzügy és az operatív vezetés felé
  • Folyamatosan biztosítja a működés feltételeit, követi a jogszabályi változásokat
  • Aktívan részt vesz a releváns költséghelyek éves és havi szintű költségvetésének - beleértve a beruházások - meghatározásában, illetve vezetői prezentációjában.
  • Adatokat, elemzéseket szolgáltat heti / havi szinten a releváns költséghelyek pénzügyi teljesítmény méréséhez
  • Mindent megtesz a területén dolgozók fluktuációjának csökkenése érdekében
  • Beosztottai részére rendszeres visszajelzést ad munkájukról, szükség esetén munkakörülményeikkel kapcsolatban javító intézkedéseket tesz

Elvárások / Requirements

  • Erős kommunikációs készségek és hozzáértő kifejezőképesség
  • Jó számítógépes ismeretek (MS Office) , Excel-ismeret
  • Piaci rálátás és a szolgáltatások ismerete.
  • Projektmenedzsment alapos ismerete
  • Szolgáltatásorientált, rugalmas és kötelességtudó
  • Képesség a prioritások meghatározására és a feladatok delegálására  
  • Gyors reagálású, strukturált munkavégzésre való képesség
  • Vállalkozói gondolkodás

Amit nyújtunk / Benefits

  • Felelősségteljes munkakör,
  • Változatos szakmai munkavégzés az önállóság és bizalom biztosításával;
  • Versenyképes fizetés;
  • Év végi bónusz;
  • Céges gépjármű (magánhasználatra is);

Randstad Hungária Kft. logó

Operatív vezető

Győr
Full time

Published on 31.07.2024

Share this job now