Skip to main content

Office Manager (Seregélyes)

Csomagolástechnikával foglalkozó vezető partnercégünkhöz keresünk kollégát "Irodavezető" pozícióba, Fejér megyei munkavégzéssel.
Ha rendelkezel irodavezetői vagy asszisztensi tapasztalattal és folyékonyan beszélsz angolul, akkor ez a lehetőség neked szól!
Miről szól a pozíció?

  • Általános irodavezetői feladatok
  • Irodával kapcsolatos beszerzések lebonyolítása
  • Csomagok átvétele és leadása
  • Vendégek fogadása
  • Rendezvények szervezése
  • Ügyfélszolgálati feladatok (limitált): delegált ügyfelek kapcsolattartása
  • SAP kezelése (PO, számlázás)
  • Egyéb adminisztratív feladatok


Te vagy az ideális jelölt, ha

  • Min. 2 év tapasztalatod van irodavezetés vagy asszisztencia területén
  • Folyékonyan beszélsz angolul
  • Tág MS Office ismeretekkel rendelkezel
  • Összességében egy alázatos, proaktív személyiségű, pozitív szemléletű, ápolt megjelenésű ember vagy, jó kommunikációs készséggel


Mit ajánl neked a cég?

  • Versenyképes fizetés
  • Béren kívüli juttatások
  • Csapatépítők
  • Work-life balance tiszteletben tartása
  • Családias, támogató légkör


Hogyan jelentkezhetsz?Ha a lehetőség felkeltette az érdeklődésed küldd el nekünk a frissített magyar vagy angol nyelvű önéletrajzodat a 'Jelentkezem' gombra kattintva.

Office Manager (Seregélyes)

Fejér
Full time

Published on 30.01.2025

Share this job now