Skip to main content

Németül beszélő Customer Service Manager (otthoni munkavégzés)

Csatlakozz egy dinamikusan növekvő online oktatási platformhoz, ahol lehetőséged van formálni a jövő szakembereit! Ha szívesen dolgoznál egy innovatív, karrierfejlesztést támogató környezetben, több mint 5 éves tapasztalatod van ügyfélszolgálati csapatvezetőként, és folyékonyan beszélsz németül, ez az izgalmas lehetőség neked szól. Otthonról végezhető munkakör, egy dinamikus, támogató csapatban.

Feladatok:

  • Három szervizcsapat vezetése és koordinálása.
  • A csapatvezetők irányítása, coachingja és fejlesztése.
  • Panaszok kezelése, megelőző intézkedések meghatározása más osztályokkal együttműködve.
  • Operatív folyamatok optimalizálása a legmagasabb szintű támogatás biztosítása érdekében.
  • Együttműködés más osztályokkal a képzési termékek fejlesztése érdekében.
  • A teljesítmény növelése a legfontosabb mutatók alapján.
  • Jelentéskészítés a vezetőknek és optimalizációs ötletek javaslata a folyamatos fejlesztés érdekében.



Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 5 év tapasztalat szolgáltatásmenedzsmentben és csapatvezetésben
  • ITIL tapasztalat
  • Tárgyalóképes német nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs és analitikus készségek
  • Kiváló konfliktuskezelési készségek



Előny:-

Amit ajánlunk:

  • Otthonról végezhető munka
  • Nemzetközi, támogató csapat
  • Munka-magánélet egyensúly



Requirements: 
  • Felsőfokú végzettség
  • Legalább 5 év tapasztalat szolgáltatásmenedzsmentben és csapatvezetésben
  • ITIL tapasztalat
  • Tárgyalóképes német nyelvtudás
  • Kiváló kommunikációs és analitikus készségek
  • Kiváló konfliktuskezelési készségek
Benefits: 

-

Németül beszélő Customer Service Manager (otthoni munkavégzés)

Baja
Full time

Published on 11.09.2024

Share this job now