Csatlakozz egy dinamikusan növekvő online oktatási platformhoz, ahol lehetőséged van formálni a jövő szakembereit! Ha szívesen dolgoznál egy innovatív, karrierfejlesztést támogató környezetben, több mint 5 éves tapasztalatod van ügyfélszolgálati csapatvezetőként, és folyékonyan beszélsz németül, ez az izgalmas lehetőség neked szól. Otthonról végezhető munkakör, egy dinamikus, támogató csapatban.
Feladatok:
- Három szervizcsapat vezetése és koordinálása.
- A csapatvezetők irányítása, coachingja és fejlesztése.
- Panaszok kezelése, megelőző intézkedések meghatározása más osztályokkal együttműködve.
- Operatív folyamatok optimalizálása a legmagasabb szintű támogatás biztosítása érdekében.
- Együttműködés más osztályokkal a képzési termékek fejlesztése érdekében.
- A teljesítmény növelése a legfontosabb mutatók alapján.
- Jelentéskészítés a vezetőknek és optimalizációs ötletek javaslata a folyamatos fejlesztés érdekében.
Elvárások:
- Felsőfokú végzettség
- Legalább 5 év tapasztalat szolgáltatásmenedzsmentben és csapatvezetésben
- ITIL tapasztalat
- Tárgyalóképes német nyelvtudás
- Kiváló kommunikációs és analitikus készségek
- Kiváló konfliktuskezelési készségek
Előny:-
Amit ajánlunk:
- Otthonról végezhető munka
- Nemzetközi, támogató csapat
- Munka-magánélet egyensúly
Requirements:
- Felsőfokú végzettség
- Legalább 5 év tapasztalat szolgáltatásmenedzsmentben és csapatvezetésben
- ITIL tapasztalat
- Tárgyalóképes német nyelvtudás
- Kiváló kommunikációs és analitikus készségek
- Kiváló konfliktuskezelési készségek
Benefits:
-