Multinacionális partnerünk Contract Specialist csapatába keresünk német nyelven beszélő adminisztratív munkatársakat.
Mit ajánl neked a cég
- Home office lehetőség
- Családias mégis stabil, multinacionális háttér
- Versenyképes cafeteria csomag
- Ingyenes nyelvi képzés
Miről szól a pozíció
A cég által nyújtott szolgáltatások után köttetendő szerződések kezelése. Adatok felvitele, frissítése a megadott rendszerben. Garanciákkal, új szerződésekkel, hosszabbításokkal kapcsolatos információ nyújtás a partnerek számára. Megrendelési dokumentumok kezelése, ellenőrzése, adminisztrációja. Kapcsolattartás az ügyfelekkel és társosztályokkal.
Az ideális jelölt
- Legalább B2-es aktív német nyelvtudás
- Ideálisan 1 + év tapasztalat hasonló területen (megrendelés kezelés, master data, contract management)
- Precizitás, adminisztratív beállítottság
- Rugalmasság
- SAP, Siebel vagy Microsoft Dynamics ismerete előnyt jelent
A következő lépés
Ha szimpatikus a lehetőség küldd el nekünk frissített, angol nyelvű önéletrajzod a 'Jelentkezem' gombra kattintva.