Az MBH Bank Magyarország egyik vezető bankja. Stabil, hazai bank, az ország legnagyobb fiókhálózatával.
Célunk, hogy érthető, emberközeli és szerethető élménnyé tegyük a bankolást, miközben támogatjuk közel 2 millió ügyfelünket, hogy tudatosan és magabiztosan kezeljék pénzügyeiket.
Miben számíthatsz ránk?
Fontos számunkra, hogy kollégáink minden élethelyzetére megfelelő választ találjunk, hogy tudják, számítunk rájuk és ők is számíthatnak ránk. Ezért különösen büszkék vagyunk a generációs sokszínűségi stratégiánkra, amely a pályakezdőktől a családalapító fiatalokon át a 60 év feletti korosztályig egyedi igényeknek megfelelő megoldásokat kínál, így képzési és készségfejlesztési palettát, közösségi élményeket és személyre szabott juttatásokat.
Milyen feladatokban számítunk rád?
- a fiók vonzáskörzetébe tartozó kisvállalati ügyfelek üzletpolitika szerinti akvizíciója
- banki termékek értékesítése a kisvállalati ügyfélkör számára, az ügyfél komplex kiszolgálásának menedzselése
- folyamatos monitoring tevékenység, az ügyfélminősítés előkészítése
- kisvállalati ügyfelek, és azok lakossági tulajdonosainak, vezetőinek portfólió szintű kezelése, személyes kiszolgálása
- a banki termékek versenyképességéről, a konkurens bankok üzletpolitikájáról, valamint az ügyfelek igényeiről megszerzett információk visszacsatolása a megfelelő vezetői szintre
- a lakossági, valamint a 0-300 millió Ft közötti árbevételű kisvállalati ügyfélkör passzív termékekkel történő személyes kiszolgálása, termékek és szolgáltatások értékesítése, és az ezzel kapcsolatos feladatokban, akciókban való aktív részvétel
- lakossági és kisvállalati ügyfelek részére egyszerűbb tranzakciós szolgáltatások végzése, keresztértékesítés
- a készpénzforgalom lebonyolítása, a pénzváltások végrehajtása
- a készpénzállományra vonatkozó keretgazdálkodási szabályok betartása, a napi fizetési forgalomhoz szükséges mennyiség biztosítása
- a tranzakciók dokumentumainak előírás szerinti kezelése az utólagos ellenőrzés biztosítása érdekében
- az ügyfelek speciális termékigényeinek azonosítása, a megfelelő kiszolgálási csatornába való irányítása
- ügyfélreklamációk fogadása, kezelése
Milyen tudásra és tapasztalatra lesz szükséged?
- Legalább középfokú végzettség
- Lakossági ügyfélkörrel való kapcsolattartásban szerzett legalább 1 éves tapasztalat
- Nyitott, ügyfélorientált gondolkodás
- Kiváló kommunikációs képesség
- Értékesítői véna
- Dinamikus, talpraesett személyiség
- Kisvállalati vagy középvállalati ügyfélkörben szerzett szakmai és hitelezési gyakorlat
- Pénzügyi, számviteli alapismeretek
Előnyt jelent:
- Felsőfokú gazdasági végzettség
- Mikro- és kisvállalati ügyfélkörben szerzett értékesítői tapasztalat
Miben számíthatsz még ránk?
- Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
- Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
- Szupercsapatként működünk együtt
- Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
- Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program
Miben számíthatsz még ránk?
- Széles körű sportolási támogatást nyújtunk
- Komplex juttatási csomaggal rendelkezünk
- Szupercsapatként működünk együtt
- Kíváncsiak vagyunk ötleteidre és teret adunk a megvalósításukhoz
- Generációs sokszínűségi stratégia: Start+, Bébi+, Aktív+, Nagyköveti program