A következő feladatok várnak Rád:
- Áruátvétel és árubevétel kezelése: A termékek pontos átvétele és adminisztrálása a készlet helyes nyilvántartásának biztosítása érdekében.
- Komissiózás és rendelés összekészítése napi szinten: A megfelelő termékek válogatása és előkészítése a kiszállításhoz, biztosítva a gyors és pontos rendeléskiszolgálást.
- Készletnyilvántartás és leltározás: A készlet folyamatos nyomon követése és a leltár biztosítása a raktár megfelelő működése érdekében.
- A raktár napi működésének biztosítása és a feladatok megszervezése: A raktári folyamatok megszervezése és irányítása a logisztikai csapattal együtt.
- Napi kiszállítások előkészítése és lebonyolítása: A termékek időben történő kiszállításának előkészítése és koordinálása.
A pozíció betöltéséhez elengedhetetlen:
- Minimum 3 év tapasztalat hasonló munkakörből: Rendelkezel tapasztalattal a logisztikai és raktári feladatok terén, ezáltal hatékonyan kezeld a napi operatív folyamatokat.
- Gépkezelői jogosítvány, B kategóriás jogosítvány: A gépek és járművek biztonságos kezeléséhez, valamint a termékek szállításához.
- Tolóoszlopos targonca kezelése: Az elmúlt 1-3 évben szereztél tapasztalatot annak használatában (min. 8m magasságig).
- Magabiztos informatikai ismeretek és rendszerszemlélet: Nem okoz gondot az ügyviteli rendszerek használata és a folyamatok logikus és átlátható kezelése.
- Csapatkoordinációs képesség: A logisztikai csapat hatékony vezetésére és a feladatok delegálására.
- Erős vezetői és döntéshozatali készségek: A csapat motiválásához és a munka zökkenőmentes irányításához.
Amivel munkádat honorálják:
- Pozícióhoz illeszkedő havi alapbér: A pozícióhoz tartozó havi alapbér biztosítja a munkavégzésért járó megfelelő kompenzációt, összhangban a pozíció elvárásaival és a piaci trendekkel, így hozzájárulva a motivációhoz és az elismeréshez.
- Korrekt, támogató vezetői hozzáállás: A vezetőség olyan támogató és tiszteletteljes munkakörnyezetet biztosít, amely elősegíti a folyamatos szakmai fejlődést és lehetőséget ad a konstruktív visszajelzésekre a hatékony munkavégzés érdekében.
- Kedvező munkaidő: Rugalmas munkaidőt biztosítanak, amely lehetővé teszi, hogy elkerüld a túlórákat és a hétvégi munkavégzést, ezáltal megőrizve a munka és a magánélet közötti egészséges egyensúlyt.
Munkavégzés helye: Budapest, 20.kerület
Munkaidő: Hétfőtől-péntekig, 08:00-16:30
Ha szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz, és úgy érzed, hogy a pozíció megfelel a képességeidnek, ne habozz! Jelentkezz most frissített magyar nyelvű önéletrajzoddal az alábbi gombra kattintva:
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].