Skip to main content

Dinamikusan növekvő, budapesti apartmanokat, hoteleket működtető vállalkozás megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:

KOMMUNIKÁCIÓS, BACK OFFICE MANAGERI ASSZISZTENS

Az álláshoz tartozó elvárások:

Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat

Erős angol nyelvtudás szóban és írásban

Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség

Nyitott, barátságos, vendég orientált személyiség

Pontos, lelkes munkavégzés

Önálló, pro-aktív munkavégzés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

Szakmai tapasztalat

Valamilyen szállodai vagy channel manager program ismerete

B2 kategóriás jogosítvány

Főbb feladatok, munkák:

Vendégekkel való kommunikáció

Kapcsolattartás szóban és írásban, üzenetek megválaszolása különböző platformokon keresztül

Hirdetések elkészítése, frissítése és karbantartása

Houskeeping szervezésben való aktív részvétel

Másnapi check in és takarítandó lakások riportjának, illetve a vendégek érkezési idejének elkészítése

Fizettetés, számlák kiállítása, számlázó program napi szintű kezelése

Kapcsolattartás és együttműködés a támogató csapattal

Vendég visszajelzések alapján a karbantartandó dolgok napi szintű riportálása

Egyéb adminisztratív feladatok, napi szintű érkeztetés, utaztatás

Az üzemelés során felmerülő problémák intézése, panaszkezelés

Amit kínálunk:

Fiatalos, vidám csapat

Stabil háttér szakmai tulajdonossal

Gyorsan növekvő cég gyors előre lepési lehetőséggel

Barátságos munkakörnyezet, budapesti belvárosi iroda, családias hangulat

Heti 40 óra 12 órás munkarendben, hétvége is ünnepnap is beosztás szerint, előre egyeztetéssel

Korlátozott Home Office lehetősége a későbbiekben

Munkavégzés helye

Budapest

Jelentkezés

Ha úgy gondolod, hogy megfelelsz az elvárásoknak és szívesen csatlakoznál hozzánk, küldd el a fényképes önéletrajzodat a fizetési igény megjelölésével a JELENTKEZÉS AZ ÁLLÁSRA gombra kattintva!

KOMMUNIKÁCIÓS, BACK OFFICE MANAGERI ASSZISZTENS

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 20.12.2024

Share this job now

Similar jobs