Dinamikusan növekvő, budapesti apartmanokat, hoteleket működtető vállalkozás megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
KOMMUNIKÁCIÓS, BACK OFFICE MANAGERI ASSZISZTENS
Az álláshoz tartozó elvárások:
Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
Erős angol nyelvtudás szóban és írásban
Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
Nyitott, barátságos, vendég orientált személyiség
Pontos, lelkes munkavégzés
Önálló, pro-aktív munkavégzés
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Szakmai tapasztalat
Valamilyen szállodai vagy channel manager program ismerete
B2 kategóriás jogosítvány
Főbb feladatok, munkák:
Vendégekkel való kommunikáció
Kapcsolattartás szóban és írásban, üzenetek megválaszolása különböző platformokon keresztül
Hirdetések elkészítése, frissítése és karbantartása
Houskeeping szervezésben való aktív részvétel
Másnapi check in és takarítandó lakások riportjának, illetve a vendégek érkezési idejének elkészítése
Fizettetés, számlák kiállítása, számlázó program napi szintű kezelése
Kapcsolattartás és együttműködés a támogató csapattal
Vendég visszajelzések alapján a karbantartandó dolgok napi szintű riportálása
Egyéb adminisztratív feladatok, napi szintű érkeztetés, utaztatás
Az üzemelés során felmerülő problémák intézése, panaszkezelés
Amit kínálunk:
Fiatalos, vidám csapat
Stabil háttér szakmai tulajdonossal
Gyorsan növekvő cég gyors előre lepési lehetőséggel
Barátságos munkakörnyezet, budapesti belvárosi iroda, családias hangulat
Heti 40 óra 12 órás munkarendben, hétvége is ünnepnap is beosztás szerint, előre egyeztetéssel
Korlátozott Home Office lehetősége a későbbiekben
Munkavégzés helye
Budapest
Jelentkezés
Ha úgy gondolod, hogy megfelelsz az elvárásoknak és szívesen csatlakoznál hozzánk, küldd el a fényképes önéletrajzodat a fizetési igény megjelölésével a JELENTKEZÉS AZ ÁLLÁSRA gombra kattintva!