Angol nyelvtudással álláslehetőséget kínálunk sales területen.
Feladatok
-
Kereskedelmi csoport adminisztratív munkájának támogatása
-
Naprakész és pontos nyilvántartás vezetése az ügyfélkapcsolatokról és egyéb releváns információkról a cég CRM rendszerében
-
A megrendelt termékek és szolgáltatások időben történő kiszállításához szükséges szervezési feladatok kezelése.
-
Értékesítési rendelések, számlák és egyéb dokumentumok előkészítése, feldolgozása.
-
Fuvarok szervezése, egyeztetés a társterületekkel.
Elvárások
-
Legalább középfokú végzettség
-
Angol nyelv magas fokú ismerete, szóban és írásban egyaránt
-
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
-
Felhasználói szintű MS Office ismeret
-
Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
-
Pontosság, precizitás
-
Előnyt jelent: német nyelvtudás
Előnyök
Ajánlat
-
Korrekt bért
-
Céges mobiltelefont
-
Céges laptopot
-
Magasan képzett szakmai csapat