2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva. | ||
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
|
AMIT MI NYÚJTUNK
|
Junior áruforgalmi adminisztrátor munkatárs
Partnerünk Európa piacvezető műszaki cikkeket forgalmazó áruházlánca. Mindezt bizonyítja, hogy 1979 óta fogyasztók millióinak bizalmát nyerték el. Szakáruházaik Európa számos országában megtalálhatóak. Magyarországon 1997-ben nyitották meg első áruházukat.
Sikerük egyik titka a dolgozói felelősség. Folyamatosan keresik a sikerorientált, kreatív munkatársakat, akik képesek önállóan és csapatban is dolgozni. Fontos számukra, hogy minden kolléga megtalálja a cégükben a helyét.
Munkavégzés helye: 2233 Ecser, Waberers logisztikai központ
Feladatok:
- Elektronikus áruátvétel készletkönyvelési támogatása
- Az áruházi készlettel járó adminisztrációs feladatok elvégzése (raktárak közötti készlet átkönyvelés, áruházak közötti készletmozgás könyvelése, jóváírások rögzítése stb.)
- Bejövő számlák ellenőrzése
- Kimenő számlák készítése (az eladótéri termékértékesítést kivéve)
- Kapcsolattartás az áruház vezetőivel, adategyeztetés
- Kapcsolattartás beszállítói partnerekkel
- Adategyeztetés a beszállító partnerek könyvelésével, adminisztrátoraival a vállalat érdekeinek figyelembe vétele mellett
- Leltározásban való aktív részvétel
- Egyéb, felettese által kért feladatok elvégzése
Elvárás:
- számítógépes ismeretek (MS Office)
- erős adminisztratív tudás
- minimum érettségi
- pontos, precíz, gyors munkavégzés
- tanulási hajlandóság
- terhelhető, megbízható személyiség
- problémamegoldó készség
Előny:
- hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
- pénzügyi/számlázással kapcsolatos tapasztalat
- angol nyelvismeret
Amit kínálunk:
- hosszú távú munkalehetőség
- versenyképes fizetés
- Bónusz
- munkába járási hozzájárulás
- Home Office lehetőség
PLUSZ amit a Get Work DÍJMENTESEN biztosítani tud a számodra:
- DokiApp – online egészségügyi szolgáltatás: bármilyen egészségügyi probléma esetén több éves szakmai háttérrel rendelkező szakemberek nyújtanak teljeskörű szolgáltatást és megoldást (munkanapokon és hétvégén is hívható (9:00-18:00 között)
- Számíthatsz Ránk program: Magánéleti, pénzügyi, jogi vagy egészséggel kapcsolatos problémákban szakértői csapat áll rendelkezésedre 0-24 órában
- Getworking: egy olyan céges kommunikációs alkalmazás, amin keresztül értesítünk Téged a legfontosabb tudnivalókról, pl.: a munkáddal és személyes biztonságoddal kapcsolatban
Jelentkezés:
A "Jelentkezem" gomb megnyomásával.
További információért hívd az alábbi telefonszámot: +36 20 295 8598
Köszönjük! Nálunk Te vagy a legfontosabb!
munkaerő-közvetítés engedély száma: 10097-1/2012-0100-848
munkaerő-kölcsönzés engedély száma: 10057-1/2012-0100-1046
minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021
Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.
ELÉRHETŐSÉGEINK:
Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.