Skip to main content
2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk

Junior áruforgalmi adminisztrátor munkatárs

Partnerünk Európa piacvezető műszaki cikkeket forgalmazó áruházlánca. Mindezt bizonyítja, hogy 1979 óta fogyasztók millióinak bizalmát nyerték el. Szakáruházaik Európa számos országában megtalálhatóak.  Magyarországon 1997-ben nyitották meg első áruházukat.
Sikerük egyik titka a dolgozói felelősség. Folyamatosan keresik a sikerorientált, kreatív munkatársakat, akik képesek önállóan és csapatban is dolgozni. Fontos számukra, hogy minden kolléga megtalálja a cégükben a helyét.

 

Munkavégzés helye: 2233 Ecser, Waberers logisztikai központ

 Feladatok:

  • Elektronikus áruátvétel készletkönyvelési támogatása
  • Az áruházi készlettel járó adminisztrációs feladatok elvégzése (raktárak közötti készlet átkönyvelés, áruházak közötti készletmozgás könyvelése, jóváírások rögzítése stb.)
  • Bejövő számlák ellenőrzése
  • Kimenő számlák készítése (az eladótéri termékértékesítést kivéve)
  • Kapcsolattartás az áruház vezetőivel, adategyeztetés
  • Kapcsolattartás beszállítói partnerekkel
  • Adategyeztetés a beszállító partnerek könyvelésével, adminisztrátoraival a vállalat érdekeinek figyelembe vétele mellett
  • Leltározásban való aktív részvétel
  • Egyéb, felettese által kért feladatok elvégzése

 Elvárás: 

  • számítógépes ismeretek (MS Office)
  • erős adminisztratív tudás
  • minimum érettségi
  • pontos, precíz, gyors munkavégzés
  • tanulási hajlandóság
  • terhelhető, megbízható személyiség
  • problémamegoldó készség

Előny:

  • hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat
  • pénzügyi/számlázással kapcsolatos tapasztalat
  • angol nyelvismeret

 Amit kínálunk:

  • hosszú távú munkalehetőség
  • versenyképes fizetés
  • Bónusz
  • munkába járási hozzájárulás
  • Home Office lehetőség

PLUSZ amit a Get Work DÍJMENTESEN biztosítani tud a számodra:

  • DokiApp – online egészségügyi szolgáltatás: bármilyen egészségügyi probléma esetén több éves szakmai háttérrel rendelkező szakemberek nyújtanak teljeskörű szolgáltatást és megoldást (munkanapokon és hétvégén is hívható (9:00-18:00 között)
  • Számíthatsz Ránk program: Magánéleti, pénzügyi, jogi vagy egészséggel kapcsolatos problémákban szakértői csapat áll rendelkezésedre 0-24 órában
  • Getworking: egy olyan céges kommunikációs alkalmazás, amin keresztül értesítünk Téged a legfontosabb tudnivalókról, pl.: a munkáddal és személyes biztonságoddal kapcsolatban


Jelentkezés:

A "Jelentkezem" gomb megnyomásával.

További információért hívd az alábbi telefonszámot: +36 20 295 8598 

Köszönjük! Nálunk Te vagy a legfontosabb!

 

munkaerő-közvetítés engedély száma: 10097-1/2012-0100-848

munkaerő-kölcsönzés engedély száma: 10057-1/2012-0100-1046

minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.


junior áruforgalmi munkatárs - Ecser

Hungary
Full time

Published on 10.11.2024

Share this job now