Architect-jeik fő feladata az új generációs követeléskezelő rendszer fejlesztési feladatainak technikai specifikálása a fejlesztők számára.
Főbb feladatok:
- Szoros kapcsolattartás az üzleti elemzőkkel, tanácsadókkal
- Részvétel a szoftver jövőbeli üzleti funkcióit, komponenseit feltáró megbeszéléseken
- Üzleti elemzők által készített dokumentációk és a UX/UI designer által készített képernyőtervek alapján részletes, adatbázisra is kierjedő technikai specifikáció készítése
- Folyamatos támogatás nyújtása a fejlesztőknek, az általad készített specifikációval kapcsolatosan felmerülő kérdésekben
- Üzleti folyamatokhoz szorosan nem kötődő, technikai folyamatok megtervezése (például a rendszer különböző interfész kapcsolatai)
Az állás betöltéséhez szükséges:
- IT szektorban szerzett 3-5 év releváns tapasztalat, akár fejlesztőként, akár architect-ként
- Relációs adatbázisok működésének ismerete
- Konténerizáción alapuló, 3 rétegű alkalmazások ismerete
- Kreativitás üzleti folyamatok, megoldások tervezéséhez
- Rendszerszemlélet, rendszerek működésének megértése
- Biztos számítógép-használat Windows és web alkalmazások terén
- Szövegszerkesztő és táblázatkezelő (Word és Excel) ismerete
- Minimum középfokú végzettség
- Jó kommunikációs készség szóban és írásban
- Precíz, tömör, érthető írásbeli fogalmazási készség magyar nyelven
- Nyitott, csapatjátékos hozzáállást várunk: szolidaritást, bizalmat a munkatársakkal szemben, amit cserébe is megkap a jelentkező
- Ügyek, feladatok napi szintű, rendszeres, el nem maradó monitorozása
- Elvárás a saját napi munka észszerű szervezése és ennek végrehajtása
- Kezdeményező, proaktív hozzáállás
Előnyt jelent:
- Szoftver architect munkakörben szerzett gyakorlat
- Követeléskezelési tapasztalat
- Pénzügyi ismeretek, főként a hitelezéshez kötődően
- Számviteli ismeretek
- BPMN ismerete
- Projektszervezetben szerzett munkatapasztalatok
- Munkaszervező, ticketing rendszerek ismerete
- Angol nyelvtudás
Amit cserébe kínálnak:
- Induló fizetés: br.1.200.000 Ft-tól, gyakorlattól függően
- SZÉP-kártya juttatás
- Baleset- és életbiztosítás
- Iskolakezdési támogatás
- Mentális egészséget támogató program
- Onboarding, beilleszkedést segítő mentori program
- Stabil munkakapcsolat jóindulatú, barátságos emberekkel
- Szolidaritás, empátia a kollégák részéről
- Közösségi programok (túrák, sport, stb.)
- Kellemes irodai környezet
- Komoly szakértelmet lehet szerezni a nagyvállalati pénzügyi informatika terén
- Heti 1 nap home office, amelyhez a cég eszközöket biztosít
- Az irodaházban ingyenes kerékpártároló található, és az épületben zuhanyzási lehetőség is van
Munkavégzés pontos helye:
-
1068 Budapest, Benczúr utca 47.
-
Jelenleg egy projekt erejéig egy Váci úti irodaházban is dolgoznak.
Munkaidő:
- Hétfőtől-péntekig napi 8 óra
Megbízónk weblapját itt találod:
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli a jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
- Megbízónk egy feladat megoldását várja a jelentkezőktől, amit kiküldenek a jelentkező előzetes elbírálását követően. Az írásban visszaérkezett feladatok kiértékelése, pozitív elbírálása után kerülhet sor a szóbeli interjúra.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.