Feladatok:
- Táblázatok kigyűjtése (átlagosan 2.000 db /hó) az áruforgalmi rendszerből (Hooreyca), Excel és text fájlok lementése
- A kigyűjtött táblázatok, valamint az automatikusan lementett táblázatok tartalmának ellenőrzése
- A táblázatok feldolgozása (másolása, formázása, Excel makrók futtatása)
- A feldogozott táblázatok archiválása
- Külsős program adatbázisának napra készen tartása (pl. Nem használt cikkek inaktiválása, adatok ellenőrzése, esetleges hibák javítása)
- Cégen belüli kisebb programok tesztelése (Excel makrók, DOS programok)
- A cég applikációjának technikai supportjában való közreműködés
- Fontosabb dokumentumok helyesírásának ellenőrzése (étlapok, receptúrák)
Elvárások:
- Minimum középfokú végzettség, érettségivel
- Magas szintű Excel tudás, függvények ismerete, nagyobb táblázatok kezelésében szerzett gyakorlat
- Kiváló helyesírás
- Problémamegoldó képesség, logikus gondolkodás
- Precíz munkavégzés és monotonitás tűrés
Előnyök:
- IT területen szerzett tapasztalat
- Írásban erős angol nyelvtudás
Amit kínálnak:
- Sikeresen működő, fejlődő, biztos hátterű cég
- Egymást támogató csapat, emberközpontú vezetés, vendéglátásra jellemző közvetlen kommunikáció
- Metróközeli, könnyen megközelíthető központi iroda
- Reggeli, ebéd, kávé, ásványvíz fogyasztási lehetőség, valamint kedvezményes vásárlás
- Kihívásokkal teli, felelősségteljes munkakör
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat és nettó bérigényedet az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
- A telefonos egyeztetés után a személyes interjún az Excel tudásodat felmérik.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].