Skip to main content

Irodai és Online Értékesítési Asszisztens

Munkavégzés helye: Szeged, Magyarország

Munkatípus: Teljes munkaidő

Rólunk: 

Egy dinamikusan fejlődő numizmatikai vállalkozás vagyunk, amely régi, már forgalomból kivont, bankjegyek beszerzésére és értékesítésére specializálódott hazai és nemzetközi ügyfelek számára. Célunk, hogy a gyűjtőknek és befektetőknek prémium minőségű bankjegyeket biztosítsunk, miközben kiváló ügyfélszolgálatot nyújtunk. Elhivatott irodai és online értékesítési asszisztens munkatársat keresünk, aki támogatja üzleti működésünk különböző területeit, beleértve a készletkezelést, az értékesítést, az adminisztratív és asszisztensi feladatokat.

Feladatok:

Készletkezelés és nyilvántartás:

  • Részletes készletkövetési rendszer fenntartása Microsoft Excelben, a beszerzések és készletmennyiségek pontos nyilvántartása érdekében.
  • Termékleírások, mennyiségek és árak frissítése az eBay rendszerében, hogy a hirdetések mindig pontosak legyenek.
  • A PMG.com hitelesítési folyamat megismerése, nyilvántartásának vezetése (ez minimálisan középfokú angol nyelvtudást igényel)• Az általunk értékesített bankjegyek nagy tételben, az amerikai feldolgozóközpontba történő szállításának előkészítése és megszervezése.

Online értékesítés támogatása:

  • eBay, illetve FaceBook hírdetések létrehozása és kezelése pontos adatokkal és professzionális minőségű képekkel.
  • Értékesítési trendek figyelemmel kísérése, árak vagy leírások módosítása a bevétel maximalizálása érdekében.

Beszerzés:

  • Nyereséges termékek keresése és megvásárlása magyar e-kereskedelmi weboldalakon (vatera, FaceBook).
  • Numizmatikai vásárokon történő segédkezés (évente kb. 10 vasárnap; korai kezdést igényel), ahol az eladói stand kezelésének segítése lesz a feladat.

Speciális feladatok – Numizmatika és hitelesítés:

  • A PMG.com hitelesítési folyamat megismerése és kezelése.
  • Alapvető numizmatikai ismeretek elsajátítása, például értékes bankjegyek azonosítása, állapotmeghatározás és a gyűjtői trendek megértése (alapképzettséget nem igényel, betanítás és folyamatos tréning mellett elsajátítható).
  • A bankjegyek gondos kezelése és megfelelő tárolása minőségük és értékük megőrzése érdekében.

Adminisztratív és irodai támogatás:

  • Általános irodai feladatok ellátása, például iratrendezés, dokumentumkezelés és rendelésfeldolgozás.
  • Küldemények feladása, irodaszerek beszerzése, vagy egyéb személyi asszisztensi feladatok (pl. kávé, ebéd stb. beszerzésének megoldása) ellátása.
  • Pénzügyi és adózással kapcsolatos dokumentumok pontos nyilvántartása és kategorizálása.
  • Szállítási logisztika koordinálása nemzetközi ügyfeleinkkel, a rendelések időben történő teljesítése érdekében.

Piackutatás:

  • Numizmatikai piaci trendek kutatása lehetőségek azonosítása érdekében.
  • Versenytársak és piaci árak elemzése.

Közösségi média menedzsment:

  • Tartalom létrehozása és ütemezése közösségi média platformokra (X, Instagram, TikTok).
  • Kérdések megválaszolása és közösségi interakciók elősegítése.

Elvárások:

  • Nyelvtudás: Magas szintű angol nyelvtudás (közép, vagy felsőfokú olvasási, írási képesség).
  • Technikai készségek: Alapvető ismeretek Microsoft Excelben (adatbevitel, egyszerű képletek) és online platformok, például eBay vagy Facebook Marketplace használatában.
  • Pontosság, megbízhatóság és részletekre történő odafigyelés: Pontos készletkezelés, értékesebb bankjegyek kezelése és pénzügyi nyilvántartások vezetése.
  • Szervezőkészség: Kiváló multitasking képesség proaktív és problémamegoldó hozzáállással.
  • Megbízhatóság és professzionalizmus: Felelősségteljes munkamorál, különösen az értékesebb készletek kezelése során.
  • Közösségi média ismeretek: Tapasztalat a Facebook, Instagram, X platformokon előnyt jelent.
  • Érdeklődés a numizmatika iránt: Nem kötelező, de előny.

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés: 360,000Ft - 395,000Ft (végzettségtől, képességtől és tapasztalattól függően), teljesítményalapú bónusz lehetőséggel.
  • Támogató és rugalmas munkakörnyezet.
  • Lehetőség a numizmatika és az e-kereskedelem területén való fejlődésre.
  • Lehetőség egy dinamikus, növekvő vállalkozás részesévé válni.

Jelentkezés módja:

Amennyiben érdekli a pozíció, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát

Egy rövid (max. 1-2 oldalas) motivációs levelet a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Jelentkezési határidő: 2025. március 18.

A jelentkezéseket folyamatosan bíráljuk el, ezért érdemes mielőbb jelentkezni!

Irodai és Online Értékesítési Asszisztens

Szeged
Csongrád
Full time
1 year
Vocational school
Bachelor

Published on 06.03.2025

Share this job now