Skip to main content

Irodai adminisztrátor

Precíz, felelősségteljes vagy, és szereted, ha a dolgok pontosan a helyükre kerülnek? Ha egy stabil, hosszú távú munkalehetőséget keresel egy megbízható, magyar tulajdonú vállalatnál, akkor csatlakozz csapatunkhoz Pécsen! 

Milyen feladatokra számíthatsz? 

  • Napi kiszállítások ellenőrzése és nyomon követése

  • Szállítólevelek és adminisztrációs feladatok naprakész kezelése 

  • Ügyviteli rendszer és Excel használata 

  • Göngyölegek kezelése, adatok pontos rögzítése 

  • Folyamatos kapcsolattartás a gépjárművezetőkkel, partnerekkel és megbízókkal 

  • Napi jelentések és kimutatások készítése 

  • Munkarend: Fix délutános műszak – hétfőtől péntekig, 12:00-20:00 óráig 

Mit várunk tőled?

Legalább középfokú végzettség

Jó kommunikációs és problémamegoldó készség

Magabiztos számítógépes ismeretek, stabil Excel-használat

Amit kínálunk

Versenyképes fizetés

Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú lehetőség

Stabil, magyar tulajdonú vállalat és biztos háttér

Szabad hétvégék és ünnepnapok