2009-es alapítása óta a Gránit Alapkezelő a hazai vagyonkezelési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szereplőjévé vált. A társaság a magánnyugdíjpénztári alapkezelés mellett az intézményi, illetve lakossági ügyfelek vagyonkezelésével, illetve a prémium szolgáltatásokat is foglalkozi, mint ingatlanbefektetés. A cég változatos termékpalettával áll ügyfelei rendelkezésére, így a hagyományosabb termékektől kezdve az innovatív, fenntartható szemléletet is figyelembe vevő befektetési termékek is szolgáltat.
Feladatok:
- Belső iktatási és dokumentum-nyilvántartási rendszer lecserélése kapcsán dokumentumok rendezése, feltöltése, ellenőrzése, rendszer beállítása
- Munkatársak napi munkájának adminisztratív támogatása
Elvárások:
- Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony gazdasági területen
- Magabiztos MS Office ismeretek
Előnyt jelent:
Kérjük, töltsd ki a lenti rövid űrlapot és csatold önéletrajzodat. Elérhetőségeid pontos megadásával könnyíted a gyors kapcsolatfelvételt.