HR szolgáltatásokkal foglalkozó, minősített kölcsönző cégünk saját csapatába keresünk idegenrendészeti adatrögzítőket budapesti irodánkba.
Milyen feladataid lesznek?
- Adatrögzítés, adminisztráció, szkennelés
- Harmadik országból érkező kölcsönzött munkavállalók teljes körű hatósági ügyintézése
- Kölcsönzött munkavállalók hatósági ügyintézéséhez kapcsolódó személyügyi anyagok kezelése
- Kapcsolattartás a toborzást végző ügynökségekkel és társosztályokkal.
- Riportok és kimutatások készítése a vezetőség felé
- Projektek önálló, kezelése
Mikor jelentkezz hozzánk?
- Ha jól tűrőd a monoton feladatokat
- Ha tudod rugalmasan kezelni a munkaidődet
- Ha minimum középfokú végzettséged van
- Ha magabiztosan használod az MS Office-t és Excel-t
- Ha van adminisztratív, ügyintézési területen szerzett tapasztalatod
Mi jelent előnyt számunkra?
- Enter Hungary rendszer kezelésében való jártasság
- Ha rendelkezel közigazgatásban vagy minősített munkaerő-kölcsönző cégnél szerzett tapasztalattal
Mit kínálunk?
- Hosszú távú, stabil munkahely
- Próbaidő után home office lehetőség
- Folyamatos szakmai fejlődés
- Céges képzések
- Kellemes, csapatorientált vállalati légkör