Skip to main content

HR Menedzser

Gumiabroncs gyártással foglalkozó nemzetközi partnerünk csapatába keresünk HR Menedzser munkatársat .

Munkakörhöz tartozó feladatok:

  • A vállalati HR szervezés, stratégiai tervezés (bérrendszer és kompenzációs rendszer tervezése, HR hatékonyság tervezés)

  • HR adminisztráció és HR kontrolling irányítása, új riportok kialakítása.

  • HR szabályzatok kialakítása és végrehajtása, HR policy-k kialakítása.

  • HR mutatószámok figyelése, eltérések jelzése a HR vezető részére.

  • A teljes toborzás irányítása, koordinálása (fizikai és szellemi munkakörök,magyar és külföldi munkavállalók, munkaerő kölcsönzés)

  • Kapcsolattartás munkaerő közvetítőkkel és személyzeti tanácsadókkal.

  • A cég képviselete állásbörzéken, nyílt napokon, toborzó rendezvényeken.

  • Külső és belső képzések szervezése.

  • Karrierprogramok, management tréningek összeállítása, lebonyolítása.

  • .Management beszámolók készítése (angol nyelven)

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági vagy HR).

  • Magabiztos EXCEL használat.

  • Kommunikációképes angol nyelvtudás.

Előny:

  • Multinacionális nagyvállalatnál szerzett releváns tapasztalat

  • SAP HR modul ismerete

  • NEXON ismeret

Amit partnerünk kínál:

  • Megegyezés szerinti alapbér

  • Cafeteria nettó 200.000Ft/év (SZÉP kártya)

  • 16.500Ft étkezési támogatás havonta (SZÉP kártya)

  • Ingyenes céges buszjáratok (Budapestről is)

  • Bejárási támogatás saját gépkocsi esetén: 50Ft/km

  • Home Office lehetőség kizárólag covid idején 

  • Fix munkaidő (08:00 - 16:40, pénteken 15:50, 30 perc ebédidő)

HR Menedzser

Pest
Home office / Hybrid

Published on 21.01.2025

Share this job now