Főbb feladatok:
- Szabályzatok elkészítése, frissítése
- Munkaviszonyok kezelése (létesítés, megszüntetés, módosítás)
- Munkaszerződések és tanulmányi szerződések kidolgozása
- Oktatási és teljesítményértékelési rendszerek működtetése
- Jogszabályi megfelelés ellenőrzése
- Személyügyi költségek, hatékonyság, termelékenység elemzése
- Bérszámfejtés és adatszolgáltatás (NAV, OEP, nyugdíjbiztosítás stb.)
- Táppénz adatok rögzítése, és a műszaknapló vezetése
- Statisztikai és könyvelési adatok biztosítása
- A teljesítményértékelési rendszer kidolgozása és nyomon követése
Követelmények:
- Főiskolai vagy egyetemi végzettség közgazdasági vagy humán területen
- 3-5 év HR területen szerzett szakmai tapasztalat
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete
Előnyt jelent:
- TB ügyintézői végzettség
Juttatások:
- Alapfizetés: bruttó 800.000 Ft
- Cafetéria fél év után: 18.500 SZÉP kártyára
- 3.500 Ft egészség pénztári utalás
- Az alapbér 5 %-a önkéntes nyugdíjpénztári befizetés
- Laptop, mobiltelefon
- A mai kor igényeinek megfelelően kialakított irodai körülmények
Munkaidő:
- Hétfőtől péntekig 07:00-15:00 óráig
Munkavégzés helye:
- Dunaújváros
Jelentkezés módja:
- Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően:
- Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilodat.
- Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [click to reveal website link].