Skip to main content

HR GENERALISTA

Miben számít Rád a csapat?

 

  • Toborzási és kiválasztási folyamatok önálló és proaktív ellátása, a munkaerő-igény felmérésétől az új kollégák beilleszkedéséig. Ki-és beléptetés támogatása.
  • Teljesítményértékelési, kompenzációs, karriermenedzsment és L&D folyamatok koordinálása, fejlesztése.
  • HR folyamatok és módszertanok kialakításában, fejlesztésében való aktív részvétel.
  • Bérszámfejtések és havi zárások előkészítése.
  • HR riportok és statisztikák készítése az adatalapú döntéshozatalhoz.
  • Folyamatos kommunikáció a belső HR csapattal és a területi vezetőkkel.
  • A vállalat belső rendszereinek használata: az alkalmazottak státuszának, munkaidejének, szabadságának, elbocsátásának frissítése és kezelése.
  • Junior kollégák szakmai támogatása.

Olyan szakembert keresünk, aki...

 

  • Legalább 5 éves HR tapasztalattal rendelkezik, és magabiztosan kezeli a HR több szegmensét.
  • Angol nyelvtudása biztos alapokon nyugszik és magabiztosan kommunikál írásban-szóban egyaránt (legalább középszinten).
  • Jól kezeli a feladatkörrel járó kihívásokat és a komplex feladatokat, miközben hatékonyan megőrzi a fókuszát. Strukturált gondolkodásmódja erdményes problémamegoldást tesz lehetővé.
  • Könnyen teremti meg a kapcsolatot másokkal, szenvedélye a kommunikáció.
  • Szívesen vállal heti 1-2 nap utazást a Budapesthez közeli 2 gyártóegységbe, az ottani folyamatok hatékonyabb támogatása érdekében.

Ami pluszt jelent:

 

  • HR szakirányú felsőfokú végzettség.
  • Tapasztalat bérszámfejtési folyamatok előkészítésében.
  • Gyártási, logisztikai vagy szállítmányozási iparágban szerzett tapasztalat.

Amivel honorálnak és támogatják sikereidet:

 

  • Szakmai tapasztalatodhoz és piaci realitásokhoz illeszkedő alapbérrel.
  • Cafeteria juttatással (bruttó 67 650 Ft/hó).
  • Féléves bónuszrendszerrel, mely a kitűzött célok alapján a havi béred akár 175%-a is lehet.
  • Élet- és balesetbiztosítással.
  • All You Can Move kártyával az aktív kikapcsolódást is támogatják.
  • Nagyfokú önállósággal, széleskörű bevonással és a szakmai mentorálás lehetőségével teret kapsz a folyamatos fejlődésre.

Munkavégzés helye és ideje:

 

  • Budapest, XIII. kerületi iroda (az Árpád híd közelében), heti 1-2 nap utazással Budapesthez közeli gyártóegységekbe (ehhez céges autó biztosított). Heti 1 nap Home office lehetőség.
  • Munkaidő: Hétfőtől péntekig, 8:00–17:00, 1 óra ebédszünettel.

 

Ha egy olyan HR szerepre vágysz, ahol szakmai önállóságot kapsz, valódi hatással lehetsz a folyamatokra és garantált a stabil háttér, jelentkezz most Önéletrajzod csatolásával:

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.

HR GENERALISTA

Budapest
Home office / Hybrid

Published on 04.02.2025

Share this job now