Az 1935-ben Mustafa Kemal Atatürk víziója alapján alapított Sişecam az üveg- és vegyipar globális szereplője. Olyan alapvető területeken tevékenykedik, mint a síküveg, üvegáruk, üvegcsomagolás és üvegszálak. Jelenleg a világ két legnagyobb üvegárugyártója és az öt legnagyobb üvegcsomagolás- és síküveggyártó között szerepel. Emellett a Şişecam jelentős szódabikarbóna-gyártó és vezető szerepet tölt be a krómkémiai termékek gyártásában. Törökországon kívül több országban, többek között Németországban, Olaszországban és az Egyesült Államokban is rendelkezik termelőüzemekkel. A 88 éves tapasztalattal, több mint 25 000 alkalmazottal és 14 országban való jelenléttel a Şişecam az ENSZ fenntartható fejlődési céljaihoz igazodó CareForNext stratégiája révén elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett.
Újonnan épülő kaposvári gyárunkba keresünk most HR Business Partner kollégát.
A feladat leírása:
- HR nyilvántartó szoftver (SuccessFactors EC) kezelése, adatainak naprakészen tartása, javaslattétel folyamatok javítására
- HR adminisztráció: munkaviszony létrejöttéhez, fenntartásához és megszüntetéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok
- Kapcsolattartás az EHS és a foglalkozásegészségügy munkatársaival
- Figyelmeztetések, fegyelmik adminisztrációja
- Minden egyéb, HR, munkaügyi ad-hoc jellegű adminisztráció
- HR riportok napi, heti, havi szinten
- Társosztályok részére ad-hoc riportok készítése
- Munkaerő-kölcsönző cégek kijelölt kapcsolattartóival napi szintű kapcsolattartás, számlaellenőrzések
- Diákmunkaerő bérszámfejtéséhez kapcsolódó adatszolgáltatás
- HR folyamatokhoz kapcsolódó auditok támogatása
- Hatóságok részére történő adatszolgáltatás támogatása (HR, munkaügyi audit, munkavédelmi ellenőrzés, stb.)
- Személyes interjúk levezetése, a felvételi eljárás során és a kilépő munkavállalókkal is
- Toborzási kimutatások és egyéb riportok (pl. fluktuációs riport) készítése
- Új belépő munkavállalók részére az oktatások leszervezése, illetve az általános cégbemutató oktatás megtartása
- Új belépők munkaügyi oktatása, belépéshez kapcsolódó dokumentációs teendők (munkaszerződés, tájékoztatás, munkaköri leírás előkészítése)
- A központ által meghatározott folyamatok támogatása, bevezetése, végrehajtása: Recruitment, Workforce Planning, Talent Management (Tehetség menedzsment), Munkáltatói márkaépítés, PMGM (Éves teljesítményértékelés), Munkaerő-tervezés, Éves bérköltség tervezése, Tréningek, Gyakornoki Program (Together Program)
Elvárások:
- Folyékony angol nyelvtudás
- Egyetemi vagy főiskolai diploma
- Legalább 3 év releváns munkatapasztalat HR Business Partneri feladatkörben
- Gyártói cégnél szerzett tapasztalat előnyt jelent
- Terhelhetőség
- Problémamegoldó képesség
- Jó kommunikációs készség
- Önálló és felelősségteljes munkavégzés
- Precizitás
Mit kínál a cég számodra:
- versenyképes bércsomag
- csatlakozhatsz egy vadonatúj üzemhez, és az első dolgozók között lehetsz, akik alakíthatják annak jövőjét.
- nemzetközi környezet
- fejlődési lehetőségeket a jövőre nézve
- ingázási támogatás
- vállalati buszjárat
- cafeteria-csomag
- helyszíni étkeztetés a munkavállalók számára
Amennyiben érdekes lehet a pozíció jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!