Skip to main content

HR Business Partner

Az 1935-ben Mustafa Kemal Atatürk víziója alapján alapított Sişecam az üveg- és vegyipar globális szereplője. Olyan alapvető területeken tevékenykedik, mint a síküveg, üvegáruk, üvegcsomagolás és üvegszálak. Jelenleg a világ két legnagyobb üvegárugyártója és az öt legnagyobb üvegcsomagolás- és síküveggyártó között szerepel. Emellett a Şişecam jelentős szódabikarbóna-gyártó és vezető szerepet tölt be a krómkémiai termékek gyártásában. Törökországon kívül több országban, többek között Németországban, Olaszországban és az Egyesült Államokban is rendelkezik termelőüzemekkel. A 88 éves tapasztalattal, több mint 25 000 alkalmazottal és 14 országban való jelenléttel a Şişecam az ENSZ fenntartható fejlődési céljaihoz igazodó CareForNext stratégiája révén elkötelezett a fenntartható fejlődés mellett.
Újonnan épülő kaposvári gyárunkba keresünk most HR Business Partner kollégát. 
A feladat leírása:

  • HR nyilvántartó szoftver (SuccessFactors EC) kezelése, adatainak naprakészen tartása, javaslattétel folyamatok javítására
  • HR adminisztráció: munkaviszony létrejöttéhez, fenntartásához és megszüntetéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok
  • Kapcsolattartás az EHS és a foglalkozásegészségügy munkatársaival
  • Figyelmeztetések, fegyelmik adminisztrációja
  • Minden egyéb, HR, munkaügyi ad-hoc jellegű adminisztráció
  • HR riportok napi, heti, havi szinten
  • Társosztályok részére ad-hoc riportok készítése
  • Munkaerő-kölcsönző cégek kijelölt kapcsolattartóival napi szintű kapcsolattartás, számlaellenőrzések
  • Diákmunkaerő bérszámfejtéséhez kapcsolódó adatszolgáltatás
  • HR folyamatokhoz kapcsolódó auditok támogatása
  • Hatóságok részére történő adatszolgáltatás támogatása (HR, munkaügyi audit, munkavédelmi ellenőrzés, stb.)
  • Személyes interjúk levezetése, a felvételi eljárás során és a kilépő munkavállalókkal is
  • Toborzási kimutatások és egyéb riportok (pl. fluktuációs riport) készítése
  • Új belépő munkavállalók részére az oktatások leszervezése, illetve az általános cégbemutató oktatás megtartása
  • Új belépők munkaügyi oktatása, belépéshez kapcsolódó dokumentációs teendők (munkaszerződés, tájékoztatás, munkaköri leírás előkészítése)
  • A központ által meghatározott folyamatok támogatása, bevezetése, végrehajtása: Recruitment, Workforce Planning, Talent Management (Tehetség menedzsment), Munkáltatói márkaépítés, PMGM (Éves teljesítményértékelés), Munkaerő-tervezés, Éves bérköltség tervezése, Tréningek, Gyakornoki Program (Together Program)


Elvárások:

  • Folyékony angol nyelvtudás
  • Egyetemi vagy főiskolai diploma
  • Legalább 3 év releváns munkatapasztalat HR Business Partneri feladatkörben
  • Gyártói cégnél szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • Terhelhetőség
  • Problémamegoldó képesség
  • Jó kommunikációs készség
  • Önálló és felelősségteljes munkavégzés
  • Precizitás


Mit kínál a cég számodra:

  • versenyképes bércsomag
  • csatlakozhatsz egy vadonatúj üzemhez, és az első dolgozók között lehetsz, akik alakíthatják annak jövőjét.
  • nemzetközi környezet
  • fejlődési lehetőségeket a jövőre nézve
  • ingázási támogatás
  • vállalati buszjárat
  • cafeteria-csomag
  • helyszíni étkeztetés a munkavállalók számára

Amennyiben érdekes lehet a pozíció jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!

HR Business Partner

Kaposvár
Full time

Published on 14.10.2024

Share this job now