Az alábbi feladataid lesznek:
- Fedezetmenedzsment terület adminisztrációs támogatása (lakossági, vállalati területen);
- Fedezeti adatok monitoringja;
- Lakossági és vállalati ügyfelek ügyleteihez tartozó megrendelések előkészítésben való közreműködés;
Téged keresünk, ha
- Preferáltan egy, de legalább fél éves gyakorlatot keresel;
- Heti minimum 20 órát tudsz dolgozni;
- Nappali tagozatos aktív/25 év alatti passzív hallgatói jogviszonnyal rendelkezel;
- Magabiztos excel tudással rendelkezel;
- Proakítv szemléletmód és precíz munkavégzés jellemez;
Amit kínálunk:
- Nagyvállalati környezetben szeretnél valódi tapasztalatot szerezni;
- Szakmai gyakorlat leigazolása;
- Összetartó csapat;
- Hosszú távú karrier lehetőség, tanulmányaid befejeztével akár főállású lehetőség;
- Órabér: br. 2000 Ft;
- Biztosított képzések, szakmai vagy informális programok, tehetséggondozás;