Feladatok / Tasks
-
Éves employer branding stratégia, terv és költségvetés összeállítása
-
Toborzási marketing és munkáltatói márkaépítési stratégia tervezése és végrehajtása
-
Toborzási médiakampányok és hírlevelek tervezése és irányítása
-
A kampányok eredményeinek nyomon követése, mérése és jelentése
-
Médiatervezés és vásárlás koordinálása
-
A vállalat karrieroldalának felügyelete és fejlesztési javaslatok benyújtása
-
Social media felületek kezelése
-
Toborzási rendezvények tervezése és lebonyolítása
-
Havi jelentések készítése a legfontosabb toborzási marketing mérőszámokról
-
Rendszeres kommunikáció a HR&ISD részleggel, a vállalat felvételi igényeiről és szervezeti céljairól történő világos kép kialakításához
-
Felsőfokú végzettség HR,PR, marketing területén
-
Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat toborzási marketingben, munkáltatói márkaépítésben
-
Magabiztos angol nyelvtudás
-
A toborzási folyamatok és a jelölt kiválasztási módszerek kiváló ismerete
-
Kreatív gondolkodás és proaktív problémamegoldó képesség