Skip to main content
2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk


Our client, a leading global IT services provider, is transforming business and technology paradigms for the digital era by offering industry-specific consulting that promotes innovation and efficiency.

 

 Join them, work on their new project, and be part of a new team!


Dutch Speaking UX Support Engineer 

  Location: Budapest (HQ in 9th district) 


        Service Window: M-Fri 7.00 AM - 7.00 PM – 2 office days per week, for remote applicants 2 office days per month.

        During the training period: 2 days per week, for remote applicants 1 office day per week

  Requirements:

  • High School degree
  • Fluent Dutch (close to native level) skills 
  • Upper-intermediate English skills 
  • Residence permit or EU citizenship
  • Min. of 2 years of experience in solving IT problems
  • Flexible, and dynamic personality 
  • Customer-centricity mindset, and problem-solving skills


  If you join them, your responsibilities will be:

  • Monitor and enhance end-user digital experiences
  • Analyze and identify patterns in digital performance
  • Conduct regular system health checks and create proactive performance improvements
  • Manage and resolve critical high-priority tickets
  • Coordinate with resolver groups for maintenance and issue resolution
  • Alert engineers and leads to prevent SLA breaches
  • Collaborate with partners and vendors for optimal service delivery
  • Provide top-tier technical remote support and incident management
  • Contribute to account reviews and continuous service improvement
  • Provide insights and recommendations on internal processes, workflows, and knowledge management
  • Ensure high-quality customer service and handle additional project tasks as needed


  What they offer:

  • Cafeteria
  • Sing-up bonus 
  • Medicover health- and Generali life insurance
  • Free sport allowance 
  • All You Can Move SportPass (at a discounted price)
  • Udemy and MyAcademy access, training courses on various platforms
  • Work commute supplement
  • Monthly public transportation (BKV) pass price
  • Office parking space 
  • Safety glasses reimbursement
  • Reimbursable language courses
  • Childbirth supplement 
  • Baby pack in case of childbirth
  • Bring your kids to work
  • Voluntary pension- and health fund membership fee contribution
  • Széchenyi Recreation Card
  • Fitness discount
  • A youthful, dynamic working environment with team-building activities a and Company event
  • High value awards and recognitions and annual salary review


 How to apply?

  • Please apply via "Jelentkezem az állásra" button underneath!

Contact me if you have any questions: dora.bernad@getwork.hu

 

munkaerő-kölcsönzés eng.sz.: 10057-1/2012-0100-1046

munkaerő-közvetítés eng.sz.: 10097-1/2012-0100-848 

minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021

 

 

 


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.