Légy Te az, aki új szintre emeli ügyfélkapcsolatainkat!
Szeretnél egy dinamikus, innovatív csapat tagja lenni, ahol minden nap új kihívások és lehetőségek várnak rád? Partnerünk egy Key Customer Success Managert keres, aki kiváló kommunikációs képességeivel és ügyfélközpontú hozzáállásával támogatja üzleti növekedésünket.
Miért érdemes csatlakozni hozzánk?
Partnerünk 2010-ben alakult, és azóta is töretlenül fejlődik. Fő profiluk a szoftverfejlesztés, tesztelés és üzemeltetés. Két modern irodájuk van, Budapesten és Debrecenben, így a munkavégzés során rugalmasságot és mobilitást biztosítanak.
Budapesti csapatuk, ahol az új Key Account Manager dolgozni fog, egy dinamikus, összetartó közösség, amely támogatja a személyes és szakmai fejlődést. Hisznek abban, hogy "ha csináljuk, csináljuk jól", és folyamatosan a megoldásokat keressnek. Csapat nyitott és együttműködő.
Feladatok
-
Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel, hogy megértse azok igényeit, céljait és esetleges kihívásait
-
Az ügyfelek elégedettségének mérése és az elégedetlenség kezelésére irányuló lépések megtétele
-
Megbeszélések, esetleg workshopok szervezése az ügyfelek számára, hogy mélyebb ismereteket szerezzenek a szolgáltatásról • Az ügyfél elégedetlenségére vagy nehézségeire utaló jelek időben történő felismerése, és ezek megoldása
-
Együttműködés a technikai csapatokkal az ügyfél által feltárt problémák megoldására
-
Felkészíteni az ügyfeleket a szerződésmegújításra, illetve az esetleges bővítési lehetőségek feltárása
-
Az ügyfél igényei alapján új szolgáltatások ajánlása
-
Értékesítési lehetőségek azonosítása úgy, hogy az az ügyfél érdekeit szolgálja
-
Az ügyfél adatok figyelemmel kísérése, és ezek alapján az ügyfél sikerének támogatása
-
Az adatok visszacsatolása a belső csapatok számára a szolgáltatás fejlesztéséhez
-
Az ügyfelek egyedi igényeinek és üzleti céljainak megértése
-
Személyre szabott megoldások kidolgozása, amelyek elősegítik az ügyfél üzleti sikerét
-
Együttműködés az értékesítési, marketing, termékfejlesztési és ügyféltámogatási csapatokkal annak érdekében, hogy az ügyfelek teljes körű támogatást kapjanak
Egyéb információk
Munkavégzés helye: Budapest, Népfürdő utca - Home office lehetőséggel és rugalmas munkavégzéssel
-
Egyetemi végzettség
-
IT projektekben való részvétel
-
Nagyvállalati IT tapasztalat
Nyelvtudás:
-
Kommunikáció képes angol nyelvtudás
Készségek és képességek:
-
Jogosítvány
-
Sales force alalpú szoftver használat előny
-
MS office rendszer használata
-
Versenyképes juttatási csomag (alapbér + mozgóbér és jutalék)
-
Rugalmas munkavégzési lehetőség (home office lehetőség, próbaidő után különösen rugalmas)
-
Fejlődési lehetőségek szakmai tréningekkel és képzésekkel