Skip to main content

CUSTOMER SERVICE MANAGER

Feladatok:

  • A szakmai csapat (7 fő) vezetése és feladatainak felügyelete, ellenőrzése
  • Az ügyfelekkel való folyamatos, professzionális kapcsolattartás, új üzleti lehetőségek felismerése, üzletek megszerzése és megtartása a forgalom- és a profitnövelés érdekében
  • Az ügyféligények felmérése, ügyfélkapcsolati rendszer szélesítése, meglévő kapcsolatok folyamatos ápolása
  • Ajánlatok összeállítása, tárgyalások lebonyolítása, szerződéskötések és utánkövetés
  • Riportok készítése, dokumentáció támogatása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • 3-5 éves releváns szakmai vezetői tapasztalat
  • Aktív tárgyalóképes angol szakmai nyelvtudás
  • Excel magas szintű ismerete továbbá MS Office
  • Önálló felelősségvállalás és döntéshozatali képesség
  • Eredményorientált munkavégzés
  • Rendszerszemlélet

Amit kínálnak:

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Hosszútávú stabil munkalehetőség
  • Fiatalos, dinamikus csapat

Munkavégzés pontos helye:

  • Budapest, IV. kerület

Amennyiben az álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra magyar nyelvű önéletrajzod az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!