Contact Center értékesítési és ügyfélszolgálati tanácsadó
Együtt vagyunk hatással!
Az OTP Bank Kelet-Közép-Európa meghatározó bankcsoportja.
Magyarország egyik legnagyobb munkáltatójaként stabil munkahelyet biztosítunk, küldetésünk, hogy hagyományainkra építve formáljuk a jövőt és innovatív megoldásokon dolgozunk.
Ha szeretnél egy új szakmát elsajátítani, csatlakozz csapatunkhoz, ahol a betanulástól kezdve folyamatosan támogatunk karriercéljaid elérésében.
A napi szintű visszajelzések és pozitív megerősítések segítenek, hogy velünk együtt gyorsan építsd a karriered.
Téged várunk, ha:
- rendelkezel érettségi bizonyítvánnyal
- szeretsz emberekkel telefonon kommunikálni és problémát megoldani
- nyitott vagy az újdonságokra, a folyamatos tanulásra és fejlődésre
- előnyt jelent az angol nyelv ismerete szóban/írásban.
Ezért is érdemes hozzánk csatlakozni:
- betanulás után Home Office lehetőség (hibrid munkavégzés)
- egy nyitott, jó hangulatú csapat vár, ahol nap, mint nap ügyfeleink igényeire nyújtunk megoldást, és emellett odafigyelünk egymásra is
- betanulási idő alatti javadalmazás bruttó 519 000 Ft (ezt követően a jövedelmedet értékesítési prémiummal egészítheted ki, amihez minden támogatást megkapsz)
- a cafetéria csomagon felül egészségpénztári és nyugdíjpénztári munkáltatói hozzájárulás, egészségbiztosítási csomag
- átfogó képzési rendszert, karriert kínálunk, támogatunk szakmai fejlődésedben
- számos munkatársi kedvezményt biztosítunk számodra (pl. mobiltelefonkedvezmény, lakáshitel, bankszámla, kamatkedvezmény, üdülés)
Ezek a feladatok várnak nálunk:
- bejövő és kimenő hívások indítása
- segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben
- termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel
- videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség nyújtás
- hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció
Munkavégzés helye: Budapest 9. kerület Lurdy ház környéke