Partnerünk csapatába keresünk Bér- és TB-ügyintézőt TB kifizetőhelyi feladatok ellátására.
Feladatok / Tasks
-
Havi és éves zárási folyamatok támogatása, valamint adó- és járulékbevallások összeállítása.
-
Adminisztratív teendők elvégzése a munkavállalók be- és kiléptetéséhez kapcsolódóan.
-
A bérek, juttatások és levonások pontos kiszámítása a havi bérszámfejtés során.
-
Kapcsolattartás a hatóságokkal, beleértve a NAV-ot, egészség- és nyugdíjpénztárakat.
-
Munkavállalói kérdések megválaszolása bérszámfejtési és társadalombiztosítási témákban.
-
Társadalombiztosítással kapcsolatos ügyintézés és nyilvántartások vezetése (például táppénz, GYED, GYES).
-
Részletes bér- és munkaügyi riportok, statisztikák készítése a vezetőség számára.
-
Középfokú végzettség (pénzügyi/gazdasági/munkajogi területen előny)
-
Legalább 2 éves tapasztalat bérszámfejtés és TB ügyintézés területén
-
TB kifizetőhelyen szerzett tapasztalat
-
Naprakész ismeretek a társadalombiztosítási és adózási jogszabályok terén
-
Precizitás, önálló munkavégzés és megbízhatóság
-
Kiemelkedő Excel-tudás és bérszámfejtési szoftverek (pl. BaBér) ismerete
-
Jó problémamegoldó készség és kommunikációs képesség