Skip to main content

Bér és társadalombiztosítási ügyintéző
pozícióba keressük csapatunk új tagját.

Az alábbi feladatok várnak rád:

  • Teljes körű bérszámfejtési, és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása
  • Havi és hóközi bérszámfejtés
  • TB ellátások számfejtése, a kapcsolódó adminisztráció elvégzése
  • Cafeteria számfejtés
  • Kilépők számfejtése, kilépő papírok kiállítása
  • Adó- és járulék bevallások elkészítése
  • Egyszerűsített foglalkoztatottak számfejtése
  • Adatszolgáltatások, bevallások, kimutatások és statisztikák készítése a hatóságok felé (OEP, MÁK, NAV)
  • Kereseti igazolások kiadása

Te vagy az ideális jelölt számunkra, ha:

  • Energikus, motivált személyiség vagy, aki szívesen dolgozik dinamikus környezetben
  • Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készséggel rendelkezel
  • Nyitott és rugalmas a gondolkodásmódod
  • Proaktívan és precízen végzed munkádat
  • Képes vagy önállóan és csapatban egyaránt dolgozni

Tapasztalatot / végzettséget tekintve:

  • Legalább középfokú szakirányú végzettséggel (Bér és TB ügyintézői szakképesítés) rendelkezel
  • Naprakészek a munkaügyi, TB, adózási ismereteid
  • Van legalább 1-3 év közép- vagy nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalatod
  • Felhasználói szinten ismered a MS Office-t (MS Excel, Power Point, Word stb.)

Előny: NEXON rendszerek ismerete, továbbá készenléti jellegű, és egyszerűsített foglalkoztatás ismerete

Amit mi nyújtunk számodra:

  • Home Office lehetősége
  • A munka és felelősségikörnek megfelelő, versenyképes bérezést
  • Élet és baleset biztosítás
  • Laptop és mobiltelefon
  • Stabil, nemzetközi hátteret

Bér és társadalombiztosítási ügyintéző

Budapest
Pest
Full time, Home office / Hybrid
1 - 2 years of experience
Secondary school

Published on 03.07.2024

Share this job now