![](/sites/default/files/recruiter_job_templates/securitas.jpg)
Bér és társadalombiztosítási ügyintéző
pozícióba keressük csapatunk új tagját.
Az alábbi feladatok várnak rád:
- Teljes körű bérszámfejtési, és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása
- Havi és hóközi bérszámfejtés
- TB ellátások számfejtése, a kapcsolódó adminisztráció elvégzése
- Cafeteria számfejtés
- Kilépők számfejtése, kilépő papírok kiállítása
- Adó- és járulék bevallások elkészítése
- Egyszerűsített foglalkoztatottak számfejtése
- Adatszolgáltatások, bevallások, kimutatások és statisztikák készítése a hatóságok felé (OEP, MÁK, NAV)
- Kereseti igazolások kiadása
Te vagy az ideális jelölt számunkra, ha:
- Energikus, motivált személyiség vagy, aki szívesen dolgozik dinamikus környezetben
- Jó szóbeli és írásbeli kommunikációs készséggel rendelkezel
- Nyitott és rugalmas a gondolkodásmódod
- Proaktívan és precízen végzed munkádat
- Képes vagy önállóan és csapatban egyaránt dolgozni
Tapasztalatot / végzettséget tekintve:
- Legalább középfokú szakirányú végzettséggel (Bér és TB ügyintézői szakképesítés) rendelkezel
- Naprakészek a munkaügyi, TB, adózási ismereteid
- Van legalább 1-3 év közép- vagy nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalatod
- Felhasználói szinten ismered a MS Office-t (MS Excel, Power Point, Word stb.)
Előny: NEXON rendszerek ismerete, továbbá készenléti jellegű, és egyszerűsített foglalkoztatás ismerete
Amit mi nyújtunk számodra:
- Home Office lehetősége
- A munka és felelősségikörnek megfelelő, versenyképes bérezést
- Élet és baleset biztosítás
- Laptop és mobiltelefon
- Stabil, nemzetközi hátteret
![](/sites/default/files/recruiter_job_templates/securitas_alsokep.png)