Szeretnél részese lenni a MOL csoport egyik új épülő szegmensének kialakításában?
Szeretnél részt venni Magyarország hulladékgazdálkodásának transzformálásában?
Szeretnél egy innovatív környezetben dolgozni egy dinamikus csapat részeként?
Ha a válaszod igen, akkor KÖZTÜNK a helyed!
A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. az alábbi pozícióba keresi új kollégáit:
B2B Ügyfélszolgálati Ügyintéző
A pozíció célja
Felelős a Hulladékgazdálkodási Koncessziós Társaság Ügyfélszolgálatára beérkező megkeresések hatékony intézésért, részt vesz a maximális ügyfélkiszolgálás biztosításában.
Fő feladataid:
- Részt venni az ügyintézői felület, illetve a központi ügyfélszolgálat által használt informatikai rendszerek tesztelésében, észrevételekkel hozzájárulni az optimális rendszer kialakításában, később visszajelzésekkel támogatni a munkavégzést, és növelni a hatékonyságot.
- A beérkező megkeresések megválaszolása és intézése a meghatározott célszámok alapján. Munkád során folyamatosan a leghatékonyabb ügyintézési módokra törekedni az eljárásrend szerint, és ezek alapján javaslatot tenni a folyamatok optimalizálására.
- Megválaszolni a panaszok és reklamációk az ügyfélszolgálat összes csatornáján, betartva a folyamat kötelező lépéseit, és folyamatosan törekedve a minőségi ügyfélélmény biztosítására. Szükség esetén együttműködni a társosztályokkal és egyéb partnerekkel a maximális ügyfélkiszolgálás és ügyfélelégedettség érdekében.
- Ellátni a vezető által a hatáskörödbe utalt eseti feladatokat, közreműködni annak sikeres megvalósításában és utókövetni annak eredményeit.
- A hatáskörödbe tartozó panaszok kezelése, a folyamat kezdetétől az ügy kivizsgálásán keresztül az ügyfélpanasz megválaszolásáig, megfelelve a jogszabályi előírásoknak és a belső eljárásrendeknek.
- Munkád során folyamatosan törekedni arra, hogy maximálisan kiszolgáld az üzleti ügyfelek igényeit összeegyeztetve a szervezet elvárásaival. Együttműködni a vezetővel és a szervezet többi munkavállalójával a központi call center működése során.
Elvárások:
- Középfokú végzettség;
- Minimum 2 év ügyfélszolgálati és panaszkezelési tapasztalat;
- Legalább középszintű angol nyelvtudás;
- Social Media felhasználói szintű ismerete
- Gyors problémamegoldó és fejlődési képesség, monotonitás tűrés;
- Felhasználói szintű Microsoft Office ismeret;
- Ügyfélszolgálati rendszerek / szoftverek ismerete előnyt jelent
Amit ajánlunk:
- Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthet egy új rendszer kialakítása során
- Inspiráló munkakörnyezet
- Széleskörű juttatási csomag (cafeteria, bónusz, széleskörű egészségbiztosítási csomag)
A MOL Csoportnál tudjuk, hogy erősségünk a sokszínűségben rejlik. A kiválasztási eljárás során minden megfelelő képesítéssel és munkatapasztalattal rendelkező pályázónak egyenlő esélyeket biztosítunk az életkorra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre, szexuális irányultságra, vagy etnikumra való tekintet nélkül. A MOL Csoportnál mindenki számít.
Ha a toborzási folyamat bármelyik lépésénél a megváltozott munkaképességével kapcsolatos speciális igénye van, kérjük, jelezze ezt a toborzó csapatunknak! Szívesen segítünk.