Skip to main content

test-header

B2B ügyfélszolgálati ügyintéző
test-header

Szeretnél részese lenni a MOL csoport egyik új épülő szegmensének kialakításában?

Szeretnél részt venni Magyarország hulladékgazdálkodásának transzformálásában?  

Szeretnél egy innovatív környezetben dolgozni egy dinamikus csapat részeként?

Ha a válaszod igen, akkor KÖZTÜNK a helyed!  

A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. az alábbi pozícióba keresi új kollégáit:

 

B2B Ügyfélszolgálati Ügyintéző

A pozíció célja

Felelős a Hulladékgazdálkodási Koncessziós Társaság Ügyfélszolgálatára beérkező megkeresések hatékony intézésért, részt vesz a maximális ügyfélkiszolgálás biztosításában.

 

Fő feladataid:

  • Részt venni az ügyintézői felület, illetve a központi ügyfélszolgálat által használt informatikai rendszerek tesztelésében, észrevételekkel hozzájárulni az optimális rendszer kialakításában, később visszajelzésekkel támogatni a munkavégzést, és növelni a hatékonyságot.
  • A beérkező megkeresések megválaszolása és intézése a meghatározott célszámok alapján. Munkád során folyamatosan a leghatékonyabb ügyintézési módokra törekedni az eljárásrend szerint, és ezek alapján javaslatot tenni a folyamatok optimalizálására.
  • Megválaszolni a panaszok és reklamációk az ügyfélszolgálat összes csatornáján, betartva a folyamat kötelező lépéseit, és folyamatosan törekedve a minőségi ügyfélélmény biztosítására. Szükség esetén együttműködni a társosztályokkal és egyéb partnerekkel a maximális ügyfélkiszolgálás és ügyfélelégedettség érdekében.
  • Ellátni a vezető által a hatáskörödbe utalt eseti feladatokat, közreműködni annak sikeres megvalósításában és utókövetni annak eredményeit.
  • A hatáskörödbe tartozó panaszok kezelése, a folyamat kezdetétől az ügy kivizsgálásán keresztül az ügyfélpanasz megválaszolásáig, megfelelve a jogszabályi előírásoknak és a belső eljárásrendeknek.
  • Munkád során folyamatosan törekedni arra, hogy maximálisan kiszolgáld az üzleti ügyfelek igényeit összeegyeztetve a szervezet elvárásaival. Együttműködni a vezetővel és a szervezet többi munkavállalójával a központi call center működése során.

 

Elvárások:

  • Középfokú végzettség;
  • Minimum 2 év ügyfélszolgálati és panaszkezelési tapasztalat;
  • Legalább középszintű angol nyelvtudás;
  • Social Media felhasználói szintű ismerete
  • Gyors problémamegoldó és fejlődési képesség, monotonitás tűrés;
  • Felhasználói szintű Microsoft Office ismeret;
  • Ügyfélszolgálati rendszerek / szoftverek ismerete előnyt jelent

 

Amit ajánlunk:

  • Érdekes, komplex feladat, ahol valóban értéket teremthet egy új rendszer kialakítása során
  • Inspiráló munkakörnyezet
  • Széleskörű juttatási csomag (cafeteria, bónusz, széleskörű egészségbiztosítási csomag)

 

 

A MOL Csoportnál tudjuk, hogy erősségünk a sokszínűségben rejlik. A kiválasztási eljárás során minden megfelelő képesítéssel és munkatapasztalattal rendelkező pályázónak egyenlő esélyeket biztosítunk az életkorra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre, szexuális irányultságra, vagy etnikumra való tekintet nélkül. A MOL Csoportnál mindenki számít.

Ha a toborzási folyamat bármelyik lépésénél a megváltozott munkaképességével kapcsolatos speciális igénye van, kérjük, jelezze ezt a toborzó csapatunknak! Szívesen segítünk.

B2B ügyfélszolgálati ügyintéző

Budapest
Full time
3 - 5 years of experience

Published on 18.12.2024

Share this job now