Skip to main content

Anyakönyvi felügyelő munkatárs

Budapest Főváros Kormányhivatala

A fővárosi és vármegyei kormányhivatalok a kormány általános hatáskörű területi kormányzati igazgatási szervei. A területi közigazgatás legnagyobb egységeit képező 20 kormányhivatal a vármegyeszékhelyeken, a főváros és Pest Vármegye esetében pedig Budapesten működik.

Munkatársat keresünk

Anyakönyvi felügyelő feladatok

ellátására.

A Budapest Főváros Kormányhivatala Állampolgársági és Anyakönyvi Főosztály Névváltoztatási és Anyakönyvi Osztály feladat- és hatáskörébe tartozó feladatok ellátása:

  • felügyeletet gyakorol az illetékességi területéhez tartozó anyakönyvvezetők tevékenysége felett
  • nyilatkozik a házasságkötéshez, bejegyzett élettársi kapcsolat létesítéséhez benyújtott külföldi okiratok elfogadhatóságáról
  • jogszabályban meghatározott esetben anyakönyvi kivonatot állít ki
  • az anyakönyvi eljárásról szóló 2010.évi I. törvényben szabályozott névváltoztatási és anyakönyvi ügyekben a döntési javaslat előkészítése

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Magyar állampolgárság,
  • Cselekvőképesség,
  • Erkölcsi bizonyítvánnyal igazolt büntetlen előélet (a Kit. 82.§ szerinti 3 hónapnál nem régebbi)
  • Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
  • Diploma és anyakönyvi szakvizsga
  • Anyakönyvi területen szerzett 1-3 éves gyakorlat
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Ügyfél-orientáltság, jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Etikus magatartás/megbízhatóság, felelősségtudat

Amit kínálunk:

  • Teljes munkaidő
  • Kormányzati szolgálati jogviszony
  • Határozatlan idejű jogviszony
  • Stabil munkahely
  • Kiszámítható hivatali munkarend
  • Munka és magánélet egyensúlyának biztosítása
  • Rendezett munkakörnyezet, barátságos kollégák
  • Cafetéria juttatás
  • Család- és gyermekbarát juttatási rendszer (gyermeknevelési támogatás, iskolakezdési támogatás)

Munkavégzés helye:

  • 1105 Budapest Kőrösi Csoma Sándor út 53-55.

A jelentkezés benyújtásának módja:

  • A részletes fényképes szakmai önéletrajzát a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján,
  • Iskolai végzettségeit, szakképzettségeit, idegennyelvtudást igazoló okiratok másolatait;
  • Nyilatkozatát, mely szerint a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva tud. Az e-mail tárgyaként szíveskedjen feltüntetni: „Álláspályázat – Állampolgársági és Anyakönyvi Főosztály – Anyakönyvi feladatok”.

A bizalmasan kezelt jelentkezések a beérkezés után folyamatosan kerülnek elbírálásra. A kiválasztott jelentkezők személyes interjún vesznek részt, ahol szakmai és személyes rátermettségüket vizsgáljuk. A pályázat elbírálásának eredményéről a jelentkezők elektronikusan vagy telefonon kapnak értesítést.

Anyakönyvi felügyelő munkatárs

Budapest
Pest
Full time
1 - 2 years of experience
Master

Published on 18.11.2024

Share this job now