Budapest Főváros Kormányhivatala
A fővárosi és vármegyei kormányhivatalok a kormány általános hatáskörű területi kormányzati igazgatási szervei. A területi közigazgatás legnagyobb egységeit képező 20 kormányhivatal a vármegyeszékhelyeken, a főváros és Pest Vármegye esetében pedig Budapesten működik.
Munkatársat keresünk
Anyakönyvi felügyelő feladatok
ellátására.
A Budapest Főváros Kormányhivatala Állampolgársági és Anyakönyvi Főosztály Névváltoztatási és Anyakönyvi Osztály feladat- és hatáskörébe tartozó feladatok ellátása:
- felügyeletet gyakorol az illetékességi területéhez tartozó anyakönyvvezetők tevékenysége felett
- nyilatkozik a házasságkötéshez, bejegyzett élettársi kapcsolat létesítéséhez benyújtott külföldi okiratok elfogadhatóságáról
- jogszabályban meghatározott esetben anyakönyvi kivonatot állít ki
- az anyakönyvi eljárásról szóló 2010.évi I. törvényben szabályozott névváltoztatási és anyakönyvi ügyekben a döntési javaslat előkészítése
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Erkölcsi bizonyítvánnyal igazolt büntetlen előélet (a Kit. 82.§ szerinti 3 hónapnál nem régebbi)
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
- Diploma és anyakönyvi szakvizsga
- Anyakönyvi területen szerzett 1-3 éves gyakorlat
- Felhasználói szintű MS Office ismeretek
- Ügyfél-orientáltság, jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Pontos, precíz munkavégzés
- Etikus magatartás/megbízhatóság, felelősségtudat
Amit kínálunk:
- Teljes munkaidő
- Kormányzati szolgálati jogviszony
- Határozatlan idejű jogviszony
- Stabil munkahely
- Kiszámítható hivatali munkarend
- Munka és magánélet egyensúlyának biztosítása
- Rendezett munkakörnyezet, barátságos kollégák
- Cafetéria juttatás
- Család- és gyermekbarát juttatási rendszer (gyermeknevelési támogatás, iskolakezdési támogatás)
Munkavégzés helye:
- 1105 Budapest Kőrösi Csoma Sándor út 53-55.
A jelentkezés benyújtásának módja:
- A részletes fényképes szakmai önéletrajzát a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján,
- Iskolai végzettségeit, szakképzettségeit, idegennyelvtudást igazoló okiratok másolatait;
- Nyilatkozatát, mely szerint a benyújtott önéletrajzában és mellékleteiben foglalt személyes adatainak az eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva tud. Az e-mail tárgyaként szíveskedjen feltüntetni: „Álláspályázat – Állampolgársági és Anyakönyvi Főosztály – Anyakönyvi feladatok”.
A bizalmasan kezelt jelentkezések a beérkezés után folyamatosan kerülnek elbírálásra. A kiválasztott jelentkezők személyes interjún vesznek részt, ahol szakmai és személyes rátermettségüket vizsgáljuk. A pályázat elbírálásának eredményéről a jelentkezők elektronikusan vagy telefonon kapnak értesítést.