Skip to main content

ADMINISZTRATÍV MUNKATÁRS

Feladatok:

  • Alapokkal kapcsolatos bejövő/kimenő számlák kezelése, iktatása, továbbítása, feldolgozása, nyilvántartási rendszerbe történő rögzítése

  • Bank kivonatok napi lehívása, nyilvántartási rendszerrel való egyeztetése, továbbítása

  • Alapok utalásainak banki rendszerekben történő előkészítése/ellenőrzése

     

Az állás betöltéséhez szükséges:

  • Minimum középfokú végzettség

  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

  • MS Excel, Word és Outlook levelezőrendszer haladó szintű ismerete

  • Precíz, alapos munkavégzés, monotonitás tűrés

  • Megbízhatóság és önállóság

  • Képesség az önálló és a csapatban való munkavégzésre egyaránt

     

Előnyök:

  • Pénzügyi vagy gazdasági ismeretek
  • Adminisztratív területen szerzett tapasztalat
  • Mérlegképes könyvelői vizsga

 

Amit kínálnak:

  • Aktív részvétel egy befektetési alapkezelő tevékenységében

  • Stabil munkahely

  • Szakmai fejlődési lehetőség

Munkavégzés helye, munkaidő:

  • Budapest, II. kerület
  • Hétfőtől-péntekig napi 8 óra

Jelentkezési határidő:

  • 2025.02.28

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra lehetőleg fényképes szakmai önéletrajzodat és motivációs leveledet, bruttó fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően:

  • Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatodat és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
  • Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezésedet, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.