Feladatok:
- Napi adminisztrációs és operatív feladatok koordinálása, szervezése, ellenőrzése
- Adattáblák, statisztikák, riportok készítése
- Heti / havi elemzések, riportok készítése
- Leltározás, leltárfolyamatok ellenőrzése
- Aktív részvétel új termékek bevezetésében : Termékbevezetési feladatok
- Beszállító, szállítmányozó, egyéb cégekkel kapcsolattartás szükség esetén
- Esetenként szükség esetén operatív, adminisztrációs kollégák helyettesítése szabadság, betegség esetén
Elvárások:
- MS Office - Word, Excel - felhasználói szintű ismerete
- Felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak
- Képes vagy 2 - 5 fős munkavállalói csapatot hatékonyan irányítani és motiválni
- Nem okoz nehézséget a 8 és ritka esetenként 12 órás munkarend
- Jó kommunikációs készség
- Fontos számodra a pozitív vásárlói élmény
- Előny, ha legalább középfokú végzettséged van
- Előny, ha rendelkezel kereskedelemben szerzett vezetői tapasztalattal
- Kreatív gondolkodás, jó problémamegoldó képesség, jó memória és következetesség
Amit nyújtunk:
- Egy műszakos munkarend
- Betanulást és fejlődésed támogatását biztosítjuk mentor segítségével
- Versenyképes juttatási csomagot
- Telephelyeinken értékesített termékekből éves szinten meghatározott termékkedvezményt biztosítunk
- Sikeres munkatárs ajánlás esetén ajánlási bónuszt
- Fizetett, 8 órás próbanapot, próbahetet hogy kipróbáld magad a munkakörben
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Támogatunk munkába járási költségtérítéssel
- Biztosítjuk számodra lehetőséget a folyamatos fejlődésre
- Képzési lehetőség: Targoncás jogosítvány díjmentes megszerzését igény esetén támogatjuk
Előnyök:
- Előny, ha építőiparban szerzett értékesítési tapasztalatod van ( Műanyag nyílászáró )
- Előny, ha szereztél már tapasztalatot raktári munkavégzésben
- B kategóriás jogosítvány ( Nem alapfeltétel, de előnyt jelent )
- Targoncás jogosítvány ( Nem alapfeltétel, de előnyt jelent )
Várjuk kedves jelentkezőink Önéletrajzát, a "Jelentkezem" gombra kattintva ahol bérigényüket megjelölik.