Skip to main content

Adminisztrációs munkatárs szerb nyelvtudással

A Europ Assistance több mint 300 millió emberről képes gondoskodni a nap 24 órájában. Munkavállalói az integritás, az értékteremtés, a csapatszellem és az elkötelezettség jegyében gondoskodnak ügyfeleikről. Ha szeretnél részese lenni csapatuknak, most jelentkezhetsz!

Feladatok:

  • Telefonos segítségnyújtással foglalkozó ügyfélszolgálati kollégáink támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar, angol és szerb nyelven
  • Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése: belföldi és külföldi autómentés; csereautó-, szállás-, szakember szervezés
  • Telefonos és e-mailes kapcsolattartás külföldi partnereinkkel

Elvárások:

  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony
  • Középfokú, aktív szerb és angol nyelvtudás
  • Jó kommunikációs képesség

Munkaidő

  • Havi min 90-95 óra vállalása, nyáron min 100-120 óra
  • Munkavégzés alapvetően hétfőtől-péntekig, különböző műszakokban történik (6:30 és 18:00 között)
    • Plusz 2-3 hétvégi nap vállalása havonta
    • Legalább 1 hétköznap délelőtti műszak vállalása hetente
  • A műszakok mindenesetben 4-6-8 órásak (nincs köztes, 3, 5, 7 stb.)

Amit kínálunk

  • Bérezés:
    • Alapbér br. 1900 Ft/óra
    • Kimagasló teljesítmény, megbízhatóság esetén: bruttó 2000 Ft/óra – bruttó 2100 Ft/óra
  • 25 év alatt SZJA mentességben részesülsz
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Fiatalos pörgős csapat
  • Rugalmas munkaidő
  • Trainingeken való részvétel
  • Betanuláshoz szükséges oktatóanyagok és mentor biztosítása
  • Céges rendezvényeken, csapatépítőn való részvétel
  • Gyümölcs kedd, szezonális ajándékok
  • Ajánlási rendszer (bring a friend)
  • Hosszú távú munkavégzés esetén, alkalmi jelleggel home office lehetőség

Előnyt jelent:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Jelentkezés

Töltsd ki a lenti rövid űrlapot! Jelöld a profilodban a "Munkaidő" alatt, mikor tudsz dolgozni. Ha kérdésed lenne, tedd fel bátran a megadott e-mail címen.