Feladatok / Tasks
-
Budget tervezés (Negyedéves, éves)
-
Mérleg és eredménykimutatás előkészítése
-
Termelési költség kalkulációk (Önköltségi ár, termékhelygyűjtő létrehozása, kezelése SAP-ban)
-
Havi, negyedéves, éves és ad-hock riportok készítése (belső és anyavállalati szinten)
-
Beruházás kontrolling (projektekben való részvétel, beruházás nyomon követése)
-
Tárgyi eszközök kezelése
-
Likviditás tervezés az anyavállalattal együtt (célok megvalósulásának támogatása és ellenőrzése)
-
Társosztályokkal való együttműködés
-
KPI rendszer kialakítása a társosztályokkal
-
Feladatok optimalizálása terv-tényelemzés
-
Költséghely kontrolling feladatok ellátása (havi tény-tervelemzés, társosztályokkal való rendszeres megbeszélés a költségek optimalizálását illetően)
-
Könyvvizsgálat levezetése és koordinálása
-
Árkalkulációk készítése
-
Felsőfokú szakirányú (gazdasági) végzettség
-
kontrolling területen szerzett tapasztalat
-
Középfokú angol nyelvtudás
-
MS Office (Excel) magas szintű ismerete
-
Jó elemző és problémamegoldó készség
-
Gyors, magabiztos, pontos munkavégzés