Ugrás a tartalomra

Nemzetközi, német tulajdonban lévő, hazánkban kereskedelmi tevékenységet folytató, 20 fős iroda új irodavezetőjét keressük megbízónknak (Munkavégzés helye: 11. kerület, Gazdagrét)

A pozícióban az új munkatárs egy nagyon rendezett irodát örököl, az előd több mint 10 évig töltötte be a pozíciót  - minden folyamat gondosan dokumentált, illetve a kollégák is nagyon segítőkészek.

A pozíció betöltéséhez nélkülözhetetlen a folykékony angol nyelvtudás (szóban és írásban is), mivel a feladatkörben HR adminisztráció is található, a szakmai koordinátor pedig a lengyel HR vezető (lokálban a sales manager a felettes)

A pozícióban az alábbi feladatok várják az irodavezetőt:

  • Recepciós feladatok ellátása (vendégek fogadása, irányítása, segítségnyújtás), központi telefon és email cím kezelése
  • Az iroda gördülékeny, zavartalan működésének biztosítása (eszközök beszerzése, karbantartása)
  • Társosztályoknak történő besegítése: sales, pénzügy – központi rendszerbe kész adatok, riportok feltöltése; szerződések kezelése (iktatás, postázás)
  • Külső szolgáltatókkal egyeztetés: gépjármű flotta, tankolókártyák, telefonos flotta kezelése
  • Posta teljeskörű ügyintézése - küldemények átadása, átvétele, szortírozása, csomagok feladása és nyomon követése
  • Számlák érkeztetése, jóváhagyatása; majd a belső könyvelési osztálynak történő továbbítása
  • Céges utazások szervezése, kapcsolattartás az utazási irodákkal; vendégek fogadása
  • HR Adminisztráció: beléptetés, munkaszerződések kezelése, továbbítása a központi iroda felé
  • Irodai rendezvények lebonyolításában való akítv részvétel
  • Külső szolgáltatókkal történő egyeztetése: tűzvédelmi oktatás, üzemorvosi vizsgálatok egyeztetése

Elvárások:

  • legalább 1-2 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (szeniorabb pályázók jelentkezéset is szívesen fogadjuk)
  • Magabiztos, folyékony angol nyelvtudás (a kiválasztási folyamat részben angolul zajlik)
  • Megbízható, precíz, önálló munkavégzés
  • Felsőfokú végzettség előnyt jelent
  • Jó kommunikációs és szervezési készségek
  • Magas szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, PPT, Internet)
  • Problémamegoldó készségek

Amit a megbízónk kínál

  • Versenyképes fizetés + jutattások
  • Pénzügyileg stabil munkáltató, aki piacvezető szektorában
  • Haladó szellemiség, naprakész munkaeszközöket és alkalmazásokat biztosítanak
  • Könnyen megközelíthető, 11. kerületi modern iroda
  • Kedves, befogadó, segítőkész szakmai csapat