Ugrás a tartalomra

HR Generalista

Csatlakozz debreceni partnerünk csapatába HR Generalista pozícióban!



Feladatok / Tasks

  • Havi zárás, munkaidő-adatok kezelése, bérszámfejtés támogatása

  • Bér- és juttatási folyamatok szervezése, számítása

  • HR rendszerek (Nexon4) karbantartása és támogatás biztosítása a társterületeknek

  • HR dokumentációk, szabályzatok, riportok készítése

  • Belépési, kilépési és változási folyamatok adminisztrálása

  • Toborzási folyamat kezelése, jelöltkezelő rendszer adminisztrációja

  • Részvétel munkáltatói márkaépítési és megtartási tevékenységekben

  • Munkavállalók és vezetők támogatása HR kérdésekben



Amit nyújtunk / Offer

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag

  • Nemzetközi projektekben való részvétel

  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan növekvő vállalatnál


Elvárások: 
  • Felsőfokú végzettség

  • Munkajogi ismeretek

  • 2-3 év releváns munkakörben szerzett tapasztalat

  • Magabiztos angol nyelvtudás

  • MS Office magas szintű ismerete

  • Csapatjátékos személyiség, megbízhatóság, segítőkészség, precizitás

  • Kiváló kommunikációs és adminisztrációs készségek

Amit nyújtunk: 
  • Nexon rendszer ismerete

  • Közgazdaságtani végzettség

HR Generalista

Debrecen
Teljes munkaidős

Frissítés dátuma: 21.12.2024

Állás megosztása

Hasonló állások