Csatlakozz debreceni partnerünk csapatába HR Generalista pozícióban!
Feladatok / Tasks
-
Havi zárás, munkaidő-adatok kezelése, bérszámfejtés támogatása
-
Bér- és juttatási folyamatok szervezése, számítása
-
HR rendszerek (Nexon4) karbantartása és támogatás biztosítása a társterületeknek
-
HR dokumentációk, szabályzatok, riportok készítése
-
Belépési, kilépési és változási folyamatok adminisztrálása
-
Toborzási folyamat kezelése, jelöltkezelő rendszer adminisztrációja
-
Részvétel munkáltatói márkaépítési és megtartási tevékenységekben
-
Munkavállalók és vezetők támogatása HR kérdésekben
Amit nyújtunk / Offer
-
Versenyképes fizetés és juttatási csomag
-
Nemzetközi projektekben való részvétel
-
Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség egy dinamikusan növekvő vállalatnál
-
Felsőfokú végzettség
-
Munkajogi ismeretek
-
2-3 év releváns munkakörben szerzett tapasztalat
-
Magabiztos angol nyelvtudás
-
MS Office magas szintű ismerete
-
Csapatjátékos személyiség, megbízhatóság, segítőkészség, precizitás
-
Kiváló kommunikációs és adminisztrációs készségek
-
Nexon rendszer ismerete
-
Közgazdaságtani végzettség