HR generalistát keresünk egy folyamatosan fejlődő autóipari gyártócéghez Pécsre.
Feladataid lesznek:
-
Bér-TB kérdésekben támogatás munkavállalóknak , adatszolgáltatás, adminisztráció a külsős bérszámfejtő cég felé
-
Jogszabályoknak megfelelően a számfejtés előkészítése; bizonylatok összegyűjtése, adminisztrálása
-
Cafeteria rendszer támogatása, kapcsolattartás külsős szolgáltatóval
-
Részvétel a toborzás- kiválasztási folyamatokban (pl. kapcsolattartás munkaerő-közvetítő cégekkel, állásbörzéken való részvétel; interjúk szervezése; javaslat hatékony toborzási csatornák bevezetésére)
-
Új belépők, munkavállalók adminisztrációja (pl. ajánlatok, munkaszerződések, munkaköri leírások, szerződéshez szükséges dokumentációk elkészítése, átadása, orvosi vizsgálatok szervezése)
-
Munkavállalók munkarendjének adminisztrálása az integrált humáninformatikai rendszerben (bérszámfejtő program, SAP)
-
Munkavállalók és csoportvezetők tájékoztatása HR-hez kapcsolódó témakörökben (pl. munkarendek, bér- és juttatási információk, utazással kapcsolatos információk)
-
Visszajelzések adása munkavállalóknak a teljesítményükről, esetleges fejlesztési területekről
-
Új belépők és ismétlődő oktatások szervezése, adminisztrálása, éves tréning terv, oktatási stratégia kialakítása
-
HR fejlesztési projektekben való részvétel
Ha ezeket tudod felmutatni, akkor már szinte biztos a siker:
-
Felsőfokú releváns végzettség
-
3-5 év gyártó környezetben szerzett tapasztalat
-
Magabiztos angol nyelvtudás
-
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)
-
Kiváló kommunikációs és szervező készség
-
Önállóság és csapatszellem egyaránt
-
Jó problémamegoldó képesség
Ami meggyőző lehet:
-
Versenyképes bérezés
-
Cafeteria
-
Stabil nagyvállalati háttér
-
Modern munkakörnyezet
-
Kihívást jelentő, változatos feladatok