Főbb feladatok:
- Az ügyvezetés céges és kapcsolódó privát ügyeinek intézése, szervezése, koordinálása
- Általános asszisztensi és adminisztrációs feladatok: iratrendezés, fénymásolás, levelezések, telefonos ügyintézés, statisztikák készítése, rendelések kiadása
- Prezentációk készítése
- Szállás, utazás szervezése, foglalások intézése, repülőjegyek foglalása
- Találkozók, programok és megbeszélések szervezése
- Részvétel szakmai és céges rendezvények megszervezésében és lebonyolításában
- Vendégek fogadása, host/hostess feladatok ellátása
- Apartmanok kezelése
- Tolmácsolás, partnerekkel és hatóságokkal történő levelezés, ügykezelés
- Szakmai anyagok fordítása
- Ajánlatkérések, megrendelők elkészítése
- Elszámolások kezelése
Az állás betöltéséhez szükséges:
- Alapelvárás a magas szintű (tárgyalóképes) angol / francia / német nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt)
- Felsőfokú végzettség
- 1-3 éves, hasonló vagy adminisztratív pozícióban szerzett gyakorlat
- Önálló, gyors, megbízható, precíz munkavégzés
- Fejlett kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Igényes megjelenés, diszkréció, lojalitás
- Rugalmasság, dinamizmus
- B kategóriás vezetői engedély
Előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat, valamint további, tárgyalóképes idegennyelv tudás
Az alábbi juttatási csomagot kínálja Megbízónk:
- Igényes, nemzetközi munkakörnyezet
- Idegen nyelvű munkavégzés
- Változatos és érdekes feladatok
- Erős csapatszellem
- Pozícióhoz illeszkedő jövedelem
- Hosszú távú, biztonságos munkahely
- Jó megközelíthetőség, akár kerékpárral is
- Teambuilding, ingyen kávé, tea, kedvezményes szolgáltatások
Munkavégzés pontos helye:
- Budapest
Amennyiben álláslehetőségünk felkeltette érdeklődésed, küldd el számunkra lehetőleg fényképes, magyar nyelvű és az általad beszélt fő nyelven önéletrajzodat, fizetési igényed megjelölésével az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.