Skip to main content
2003-as alakulásunk óta működünk sikeresen a személyzeti tanácsadás piacán, több 1000 interjút tudunk magunk mögött, több 100 jelöltünk karrier álmainak megvalósítását mozdítottuk előre. Büszkék vagyunk, hogy sikereinket a családias hangulat megőrzése mellett értük el, ügyfeleink és jelöltjeink érdekeit mindig szem előtt tartva.
AMIRE NÁLUNK SZÁMÍTHATSZ
  • karriercéljaid szem előtt tartó tanácsadás
  • számos álláslehetőség
  • lehetőség valami új megismerésére
AMIT MI NYÚJTUNK
  • felkészítünk a sikeres pályázatra
  • szakértelmünket a kezedbe helyezzük
  • kellemes légkörben fogadunk

 Are you a dedicated person with indirect tax and reporting expertise?

 

Join our multinational client operating in a recession-proof sector!  


Polish Speaking Credit Control Specialist

 

 Location: 13th district (hibrid opportunity with 2-3 office days per week)

 Requirements:

  • Fluent in English and in Polish
  • Any type of university degree or a diploma from an economics-focused high school
  • Min. 1-2 years of experience in Customer service (order management, O2C...et.) / Cash collection/ Credit control
  • Capable of handling complex situations
  • Able to balance both customer and business priorities simultaneously
  • Able to deliver and share high-quality information within tight deadlines

 Your responsibilities will be:

  • Effectively manage cash collection and customer accounts across businesses or countries, ensuring compliance with Compeny’s credit standards
  • Monitor and report credit and fraud violations, involving relevant partners as needed
  • Reconcile customer accounts, addressing disputes promptly to secure payments and follow escalation protocols
  • Collaborate closely with Sales, Customer Service, and other teams to resolve issues and meet KPI targets
  • Identify high-risk customers, taking strategic action with appropriate partners
  • Use all communication channels, including calls, to handle daily tasks efficiently
  • Contribute to continuous improvement initiatives and suggest "quick wins"
  • Make decisions on blocked orders and support compliance with credit and QMS/EMS policies
  • Assist Line Manager with projects, system implementations, and strategic activities

 What they offer:

  • Competitive salary
  • Cafeteria 
  • Annual bonus (approximately 1-2 months' salary)
  • Health and Life insurance
  • AYCM sport pass
  • Work commute supplement
  • Company parking facility
  • Soft skill and hard skill training
  • Laptop (for private use as well) and mobile phone
  • Family friendly workplace (Extended parental leave, Mother-baby room)
  • Opportunity to build up long term career path

 

 How to apply?

  • Please apply via "Jelentkezem az állásra" button underneath!

Contact me if you have any questions: dora.bernad@getwork.hu


munkaerő-kölcsönzés eng.sz.: 10057-1/2012-0100-1046

munkaerő-közvetítés eng.sz.: 10097-1/2012-0100-848 

minősített foglalkoztató nyilvántartási szám: BP/0701/67674-4/2021

 

 

 

 


Jelentkezésemmel elfogadom a Get Work Trend Kft. adatkezelési szabályait.
Adatkezelési tájékoztatónk IDE KATTINTVA tekinthető meg.

ELÉRHETŐSÉGEINK:

Get Work Trend Kft. 1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 31.